Založ si blog

Ospravedlňujem sa za všetko. .. !

Dnešný môj názorový článok bude čisto „kajúcny“!

Ospravedlňujem sa všetkým za všetko „zlé“ čo som vykonal

  • Za to, že už takmer 40 rokov poctivo pracujem
  • Za to, že už takmer 40 rokov platím všetky povinné odvody do štátnej kasy
  • Za to, že sa starám o svoje zdravie
  • Za to, že som už takmer 25 rokov nepotreboval zdravotnú starostlivosť – akúkoľvek
  • Za to, že vychovávam potomka, tak ako zákon káže, tak ako sa potomok má vychovávať – úcta k starším, úcta k hodnotám, ktoré vytvorili jeho predkovia, život v čistote a primeranom blahobyte, vzdelanie a pod.
  • Za to, že od marca 2020 sa snažím žiť životom pred covidovým – bez stresu, bez rúška, bez respirátora a pod.
  • Za to, že od marca 2020 neustále a bez prestávky chodím do práce, aby som tomuto štátu odvádzal povinné odvody, hlavne tie na zdravotnú starostlivosť, aby tí čo potrebujú zdravotnú starostlivosť ju aj dostali
  • Za to, že som sa nedal covid očkovať a preto som sa neprihlásil do celoštátnej Covid lotérie a nezobral som si z našich peňazí, nás všetkých ani cent s tejto hlúpej lotérie len pre vyvolených
  • Za všetky tie „útrapy“ čo som tomuto štátu „spôsobil“ na základe vyššie vymenovaného

Na záver sa pýtam – Ospravedlní sa aj mne štát?

Za to, že ma neodôvodnene covid gniavi?

Za to, že ma neodôvodnene Covid obmedzuje na mojich základných slobodách a právach?

Za to, že ma neodôvodnene zadlžuje, aj keď s tým absolútne nesúhlasím?

Za to, že budem musieť tieto štátom bezdôvodne Covid narobené dlhy, tiež tvrdo splácať a že na to doplatí aj môj potomok?

Za to, že ma zapredanecké média dennodenne kŕmia Covid propagandou a nechajú si od štátu, teda aj odo mňa, bez môjho súhlasu, za to nekresťansky a judášsky platiť?

Za všetky tie útrapy, čo mi štát spôsobil a naďalej ešte razantnejšie spôsobuje?

Nuž, ako realista – 5ažko!

A preto je najvyšší čas skoncovať s touto neskutočne Covid apartheidnou Covid chuntou skoncovať.

Skoncovať cestou zákonnou, ale o to tvrdšou!

A čo bude deň po tejto Covidchutoapartheidnej sebranke?

Nuž nič mimoriadne!

Nastúpi spravodlivosť.

Spravodlivosť pre všetkých, čo sa na tomto Covid apartheidnom Covidovom absolútne bezdôvodnom gniavení podieľali a hlavne zapredanecké média lebo bez ich dennodenného živenia Covid „pandémie“ by títo Covid apartheidníci nedosiahli NIČ!!!

 

 

 

 

 

Podľa Čaputovej v II. sv. vojne nemecký nacistický fašizmus porazil len jeden, jediný neznámy vojak!

08.05.2024

Všetci najvyšší ústavní činitelia Slovenskej republiky na čele s predsedom Vlády SR Robertom Ficom, za účastí ambasád štátov sveta pôsobiacich na území SR, sa dnes zúčastnili slávnostného stretnutia na Slavíne pri príležitosti Dňa víťazstva nad fašizmom, ja pridávam, že hlavne nad nemeckým nacistickým fašizmom. Stretnutie bolo svojou účasťou a programom na [...]

Prečo je to v opozícií také jednoduché a keď ste vo Vláde, tak takmer nemožné?

01.05.2024

Ktohovie, možno som až príliš netrpezlivý, možno som až príliš nedočkavý, ale od riadneho menovania Vlády SR po PV 2023, teda od momentu, kedy Vláda SR po PV 2023 získala plnú legitimitu tým, že jej Parlament SR vyslovil dôveru dňa 21.11.2023 – https://www.nrsr.sk/web/Default.aspx?sid=udalosti/udalost&MasterID=56497 ubehlo už viac, ako 5 mesiacov (!) a isté veci, [...]

RTVS a ich ďalšia dezinformácia lebo nie Dzurinda, ale Mečiar!

30.04.2024

Na TXT RTVS som sa dočítal „bombastickú“ správu, teda podľa mňa ak nie absolútne klamstvo, tak celkom určite dezinformáciu, že 01.05.2004 SR vstúpila do EÚ preto lebo Dzurinda! Všetky tieto zásluhy za vstup SR do EÚ sa dávajú Dzurindovi, ktorý na základe absolútneho zásahu USA-Sorosa do predvolebnej kampane pred PV 1998, síce voľby nevyhral, ale za pomoci SDĽ [...]

Volodymyr Zelenskyj

Oligarcha, ktorý podporoval Zelenského, je podozrivý z prípravy vraždy

08.05.2024 22:04

Vlani Kolomojskému urobili domovú prehliadku a vzali do vyšetrovacej väzby pre ekonomickú trestnú činnosť.

Boeing 747

A opäť Boeing. Stroju sa pri pristávaní nevysunul predok podvozku

08.05.2024 21:18

Nikomu sa nič nestalo, nehodu ale vyšetruje turecké ministerstvo dopravy.

plenkovič

Chorvátsku bude vládnuť aj krajná pravica. Plenkovič sa dohodol s Penavom

08.05.2024 20:40

Hnutie za vlasť povedie ministerstvo poľnohospodárstva a aj nové ministerstvo demografie.

petr pavel

Rusko rozpútalo rovnako ničivú vojnu, akou bola druhá svetová, uviedol Pavel a citoval Havla

08.05.2024 19:43

Vojnu na Ukrajine označil český prezident za ťažkú skúšku nielen pre Európu.