Založ si blog

Archív: júl, 2019

U. S. Steel Košice alebo VSŽ niekdajšia pýcha Československa a Slovenska – časť 2

Dobrý deň, tak ako som to uviedol v mojom prvom príspevku „ÚVOD“, moje príspevky nemajú nikoho urážať, nikoho obviňovať, ale je to pohľad na dianie na Slovensku z pozície človeka ktorý tu žije od narodenia už viac, ako 5 desaťročí a od svojich 15 rokov života ( začínal som, ako učeň) až do dnešných dni poctivo pracuje ( teda už plných 38 rokov), založil si tu […]

Pokračovanie článku

U. S. Steel Košice alebo VSŽ niekdajšia pýcha Československa a Slovenska

Dovoľte mi moje subjektívne videnie a pohľad na situáciu okolo USS Košice. Je mi nesmierne smutno a pravdu povediac aj ma to hnevá v akej pozícií sa nachádza niekdajšia pýcha oceliarskeho priemyslu nielen na Slovensku, ale v celej bývalej Československej republike. Značka VSŽ Košice ( Východoslovenské železiarne Košice), bola značkou svetovou a mala svoje miesto takmer […]

Pokračovanie článku

Vzťah k Slovenskej republike

Dobrý deň vážení prispievatelia, v mojom druhom príspevku, by som sa rád s Vami podelil o môj názor na vzťah občanov SR k svojmu štátu, ktorý vznikol 01.01.1993. Vieme, že tu existoval aj prvý slovenský štát v rokoch 1939 až 1945, ku ktorému sa hanbíme priznať lebo to bolo počas druhej svetovej vojny a pravda je taká že vznikol len a na základe zrady spáchanej […]

Pokračovanie článku

ÚVOD

Dobrý deň vážení blogeri (pisatelia príspevkov). Na úvod by som sa chcel redakcií Pravda.sk poďakovať, že nám všetkým, radovým občanom SR, dáva bezplatnú možnosť vyjadriť sa k akýmkoľvek otázkam a témam. Vystupujem tu pod menom ferro, ale nie som anonymným pisateľom, pretože v redakcií Pravdy majú všetky moje osobné údaje a teda som kedykoľvek […]

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.