Založ si blog

Má význam písať aj naďalej?

Nie, nejdem polemizovať s redakciou Pravdy, toto nie je nosnou témou tohto môjho názorového článku.

Na blog.pravda som od júla 2019.

Prečo?

Nuž preto, že som sa už nemohol len tak v „tichosti“ pozerať na to, čo sa to tu rozprúdilo po februári 2018. Totálna katastrofa! Totálna propaganda! Totálne skresľovanie skutočnosti…

Áno, bolo to mesiac a pol po tom, čo do kresla „prezidentky“ SR zasadla Zuzana Čaputová a dodnes mám názor, presvedčenie, že v tej dobe 15.6.2019 absolútne protiústavne, nemalo sa to vtedy stať a je mi ľúto,. Že tomu asistoval aj JUDr. Andrej Danko, ktorý by mal mať Ústavu Slovenskej republiky v malíčku o to viac, keď v tej dobe bol druhým najvyšším ústavným činiteľom SR…

Moje články sú výhradne mojím názorom a v žiadnom prípade nie tvrdením, že je to tak a nijak inak!

Tvrdením, že to čo napíšem je jediná správna pravda!

Určite nie!

Moje články nepíšem pre seba!

Moje články sú určené na diskusiu!

A keď pod článkom nie je dovolená diskusia, tak potom nemá význam písať ďalej!

Už som to viackrát spomínal, že mne nevadia aj tvrdé kritické názory na mňa, ako osobu a na moje názory pod mojimi článkami.

Iste, ak sú v intenciách slušného vyjadrovania sa.

Mne nevadí, že mi niekto pod môj článok napíše, že som platený zo Súmračnej.

Nie, nie som!

Mne nevadí, že mi dnes niekto napíše pod môj názorový článok, že som ruský agent.

Nie, nie som!

Mne nevadí, keď  mi niekto pod môj názorový článok napíše, že som simplexný a že píšem pre simplexných ľudí. (dotyčný je pravdepodobne veľmi „vzdelaný“, keď namiesto slova jednoduchý napíše simplexný! A ak by chcel vedieť, tak existuje ešte jedno slovné spojenie – simplexný šimpanz)

Moje články nie sú mnou, pre akúkoľvek slušnú diskusiu uzamknuté! Nikdy som administrátora tejto stránky nežiadal, aby zablokoval niektorých diskutujúcich a ani to nikdy neurobím!!!

Moje články nie sú mnou zablokované len na čítanie, tak ako sa to robí napríklad pri niektorých súboroch vo formáte Excel, Word, Pdf. a pod.

Na vojenský konflikt blízko na východ od nás, nie je dovolený iný názor na diskusiu, ako ten jediný „správny“/dovolený (rozumej proti rusky, proti rusky v najširšom slova zmysle – všeobecný!)!

Prečo?

Prečo diskutujúci pod mojimi článkami nemôžu vyjadriť svoj názor!

Názor, nech je už akýkoľvek!

Dokonca aj taký, ktorý vyzýva administrátora blogu, aby ma vypol!

Mne nevadí, ani takýto názor a ja osobne si želám, aby administrátor tohto „diskutujúceho“ pod mojimi článkami nikdy nevypol!

Mňa zaujímajú názory všetkých diskutujúcich.

Všetky názory si prečítam, zamyslím sa nad nimi/analyzujem/naštudujem danú problematiku širokospektrálne, porovnám so svojimi životnými skúsenosťami…, a na základe týchto rôznorodých názorov píšem svoje ďalšie názorové články!!!

Moje názory sú konzistentné, to však neznamená, že nedokážem zmeniť názor!

Každý, kto číta moje názorové články si musel všimnúť, že som jasne vyjadril svoje rozhorčenie/počudovanie/rozčarovanie nad tým, keď Ruská federácia (rozumej Putin a jeho generalita. V žiadnom prípade nie radový, pospolitý ruský ľud/národ!) vojenský, agresívne vstúpila na zvrchované územie slobodnej Ukrajiny!

Jasne som pomenoval, že toto RF nemala za potreby a urobila obrovskú chybu!

Zároveň som jasne pomenoval aj to, že vstup vojsk RF na zvrchované/slobodné územie Ukrajiny musí mať aj nejakú príčinu (samozrejme, že ani to RF v žiadnom prípade za tento čin neospravedlňuje!) a ja ju chcem, tu príčinu, poznať!

Chcem, aby mi média,  minimálne štátna RTVS (!), prinášali nie len prejavy Zelenského, z centrály EÚ, z centrály USA administratívy, ale aj prejavy Putina (nezostrihané!) a iných, ktorí sa jednak rozumejú zahraničnej politike a poukazujú aj na druhu stránku vecí!

Lebo, ak sa bude prezentovať len jedna „pravda“ a tá druhá „pravda“ zamlčovať, tak to nie je nič iné, ako propaganda a nevedie to k ničomu inému, ako k ešte väčšej nenávisti a väčšiemu konfliktu…

Atď., atď., atď.

Teda dôvodov na ukončenie mojej účasti na blog.pravda je neúrekom, dnes oveľa viac, ako kedy v minulosti (2019-2022).

Moje rozhodnutie je však – NIE!

NIE, neskončím, budem aj naďalej písať výhradne svoje názory a ponechám na administrátorovi, ako so mnou (s mojimi článkami a diskusiou pod nimi) „naloží“.

Jedine o čo mi ide je to, aby moje názorové články boli voľne/slobodne diskutovateľné lebo korením každého článku nie je len jeho obsah, ale aj diskusia pod ním!

Malé prirovnanie – do istých jedál okrem soli patrí aj čierne korenie, inak výsledná chuť je nanič…

A to isté patrí do života, do spoločnosti, do slobodnej diskusie – teda musí byť aj soľ, ale aj čierne korenie!

Ja idem ďalej lebo vyslovenie vlastného názoru neznamená, že daný jedinec šíri „nebezpečné“ dezinformácie, za ktoré je potrebné ho „vypnúť“!!!

 

Záver:

Vypnutie možnosti diskutovať pod článkom, je pre mňa osobne taká „malá“ cenzúra lebo čítanosť článku celkom jednoznačne zvyšuje aj možnosť sa voľne, slobodne k danému článku vyjadriť:

Ak čítajúci nemá možnosť sa vyjadriť k obsahu alebo k autorovi článku, tak nemá dôvod vôbec si takýto článok prečítať!!!

 

All for RTVS, All for Machaj. .. ,

28.04.2024

…ale aj All for Washington, All for the Pentagon, All for Brusel, All for Ukraine, All for Zelenskyj, All for the War in Ukraine a hlavne All against Russia, All against Putin! Presne tieto cudzie výrazy vo mne vyvolal pohľad do hľadiska, ale aj na pódium, na všetkých tých, ktorí sa tejto „slávnostnej“ udalosti RTVS priamo fyzicky zúčastnili v piatok 26.4.2024 v akejsi [...]

Plánované protesty PS proti dnešnej Vláde SR sú veľkým prínosom pre SR. Podporme ich v tom!

27.04.2024

Nie, ani som sa nepomiatol, ani som kabát neobrátil, ani nič iné, čo by niekoho nabádalo na myšlienku, že s tým nadpisom som sa teda obrátil na tu „správnu“ stranu dejín, ba ani si robím len tak srandu. Nie, nerobím si srandu a plne si za svojim nadpisom stojím a ako z obsahu tohto môjho článku vyplynie, jest to pravda! Mladý Šimečka zvestoval „Urbi et Orbi“ [...]

Čaputovej 5 ročné „prezidentovanie“ zmenilo resp. doplnilo aj jedno ľudové príslovie!

26.04.2024

Veru, veru tak jest! Asi každý pozná to známe ľudové porekadlo, že – „Politika je panské huncútstvo“. S najväčšou pravdepodobnosťou toto ľudové príslovie vzniklo v časoch dávnych resp. „dávnych“, keď veci verejné riešili hlavne páni. Keď županmi župných oblastí, starostami obecnými, či zástupcovia mestských, obecných zastupiteľstiev, [...]

prezidentske volby Ivan Korčok postava

Korčok podporí v eurovoľbách PS, KDH, SaS a Demokratov

30.04.2024 13:14

Vyzvať chce najmä na podporu žien na kandidátnych listinách týchto strán.

Británia Londýn Hainault útok meč zranení

Muž s mečom útočil na ľudí na predmestí Londýna

30.04.2024 12:52

Podľa polície incident zrejme nesúvisí s terorizmom.

lukáš machala

Je podložené, že Zem je guľatá? Boli ste vo vesmíre? Machala chce dať vo verejnoprávnom médiu priestor aj konšpirátorom

30.04.2024 12:37

Machala sa stal známym ako poradca bývalého predsedu NR SR Andreja Danka. Už vtedy bol šíriteľom konšpiračných teórií.

Európska únia / EÚ / Brusel /

Pamätný deň vstupu do EÚ je 1. mája, slovenský pas patrí k najsilnejším

30.04.2024 12:19

Už je to 13 rokov, čo si pripomíname okrem Sviatku práce aj Deň pristúpenia Slovenskej republiky k Európskej únii.