Založ si blog

Ospravedlňujem sa za všetko. .. !

Dnešný môj názorový článok bude čisto „kajúcny“!

Ospravedlňujem sa všetkým za všetko „zlé“ čo som vykonal

  • Za to, že už takmer 40 rokov poctivo pracujem
  • Za to, že už takmer 40 rokov platím všetky povinné odvody do štátnej kasy
  • Za to, že sa starám o svoje zdravie
  • Za to, že som už takmer 25 rokov nepotreboval zdravotnú starostlivosť – akúkoľvek
  • Za to, že vychovávam potomka, tak ako zákon káže, tak ako sa potomok má vychovávať – úcta k starším, úcta k hodnotám, ktoré vytvorili jeho predkovia, život v čistote a primeranom blahobyte, vzdelanie a pod.
  • Za to, že od marca 2020 sa snažím žiť životom pred covidovým – bez stresu, bez rúška, bez respirátora a pod.
  • Za to, že od marca 2020 neustále a bez prestávky chodím do práce, aby som tomuto štátu odvádzal povinné odvody, hlavne tie na zdravotnú starostlivosť, aby tí čo potrebujú zdravotnú starostlivosť ju aj dostali
  • Za to, že som sa nedal covid očkovať a preto som sa neprihlásil do celoštátnej Covid lotérie a nezobral som si z našich peňazí, nás všetkých ani cent s tejto hlúpej lotérie len pre vyvolených
  • Za všetky tie „útrapy“ čo som tomuto štátu „spôsobil“ na základe vyššie vymenovaného

Na záver sa pýtam – Ospravedlní sa aj mne štát?

Za to, že ma neodôvodnene covid gniavi?

Za to, že ma neodôvodnene Covid obmedzuje na mojich základných slobodách a právach?

Za to, že ma neodôvodnene zadlžuje, aj keď s tým absolútne nesúhlasím?

Za to, že budem musieť tieto štátom bezdôvodne Covid narobené dlhy, tiež tvrdo splácať a že na to doplatí aj môj potomok?

Za to, že ma zapredanecké média dennodenne kŕmia Covid propagandou a nechajú si od štátu, teda aj odo mňa, bez môjho súhlasu, za to nekresťansky a judášsky platiť?

Za všetky tie útrapy, čo mi štát spôsobil a naďalej ešte razantnejšie spôsobuje?

Nuž, ako realista – 5ažko!

A preto je najvyšší čas skoncovať s touto neskutočne Covid apartheidnou Covid chuntou skoncovať.

Skoncovať cestou zákonnou, ale o to tvrdšou!

A čo bude deň po tejto Covidchutoapartheidnej sebranke?

Nuž nič mimoriadne!

Nastúpi spravodlivosť.

Spravodlivosť pre všetkých, čo sa na tomto Covid apartheidnom Covidovom absolútne bezdôvodnom gniavení podieľali a hlavne zapredanecké média lebo bez ich dennodenného živenia Covid „pandémie“ by títo Covid apartheidníci nedosiahli NIČ!!!

 

 

 

 

 

Čaputovej 5 ročné „prezidentovanie“ zmenilo resp. doplnilo aj jedno ľudové príslovie!

26.04.2024

Veru, veru tak jest! Asi každý pozná to známe ľudové porekadlo, že – „Politika je panské huncútstvo“. S najväčšou pravdepodobnosťou toto ľudové príslovie vzniklo v časoch dávnych resp. „dávnych“, keď veci verejné riešili hlavne páni. Keď županmi župných oblastí, starostami obecnými, či zástupcovia mestských, obecných zastupiteľstiev, [...]

Dnešné vedenie RTVS, na takúto pluralitu si trúfnete?

25.04.2024

Ak nie, tak na pozíciách, na ktorých momentálne ste, nemôžete, ba ani nesmiete ostať! Vláda SR pod vedením Fica, odsúhlasila nový Zákon o slovenskej televízii a slovenskom rozhlase. Je najvyšší čas ho v Parlamente SR prijať, nie na to, ako to hovorí dnešná opozícia a im vždy naklonené média dezinfoscény tzv. hlavného prúdu, ako aj všetky „apolitické“ [...]

Vláda sa zmenila, Prezident sa onedlho zmení, ale to je tak asi všetko!

25.04.2024

Som neskutočne rozhorčený! Áno a úplne právom! Iste, nie som sám, ale ja to v sebe držať nebudem! A o čo ide? Nuž „len“ o toto. Dnes ráno o :28 uverejnil svoj názor na „demokratické“ maniere Aktuality.sk, ktoré mi pripomínajú snahu o diktatúru. Nenapísal by som nič také, čoby bolo protištátne, nezákonné, protiústavné…jednoducho nič mimoriadne ani [...]

Alexej Navaľnyj

WSJ: Putin zrejme nenariadil zabiť Navaľného, konštatovali americké tajné služby

27.04.2024 12:42

Americké tajné služby podľa nemenovaných predstaviteľov dospeli k záveru, že Putin pravdepodobne nenariadil, aby Navaľného vo februári zabili.

Demmin

Keď matky topili svoje deti. Hromadné samovraždy v nacistickom Nemecku

27.04.2024 12:00

Nacistická propaganda a strach z Červenej armády v apríli 1945 spôsobili, že v mestečku Demmin spáchalo samovraždu najmenej 900 ľudí.

vezuv

V okolí sopky Vezuv zaznamenali silnejšie zemetrasenie

27.04.2024 11:51

Oblasť okolo sopky Vesuv neďaleko juhotalianskej Neapola dnes ráno zasiahlo zemetrasenie o sile 3,9 stupňa.

Dvoch neplnoletých zasiahol prúd, vyliezli na odstavený vlak

27.04.2024 11:29

Dve neplnoleté osoby zasiahol na železničnej stanici v Malackách elektrický prúd. Stalo sa tak po tom, čo vyliezli na odstavený vlak.