Založ si blog

I privinula Zuzana Igora na svoju politickú hruď, i zbavila ho viny. . .

Zuzana Čaputová dňa 24.11.2020 učinila „zásadné“ vyhlásenie k občanom SR, k aktuálnej politickej situácií v našom štáte. Stretol som sa z názorom, že ju za toto nemáme už nijako „vyrušovať“ lebo viac už vykonať pre blaho národa nemôže. Naozaj ? Nuž ja som presvedčený, že svojim „zásadným“ vyhlásením ešte viacej situáciu zhoršila.

Pozrime sa nato bližšie. Zuzana Čaputová vo svojom „zásadnom“ vyhlásení opäť nie je adresná, ba čo viac, značnú časť viny zobrala na svoje plecia, pretože vo vyhlásení používa „…my politici…“, „…potrebujeme vidieť…“, „…potrebujeme vnímať…“. Zuzana Čaputová nepoužíva slovné spojenia „…Ja ako politička…“, „…Ja ako najvyšší ústavný činiteľ…“,“…Ja ako hlavný veliteľ OS SR…“ a zároveň sa neodvážila použiť tieto, naozaj adresné slovné spojenia (dopĺňam niektoré časti textu jej vyhlásenia) vo vzťahu k Igorovi Matovičovi –  „…všetci cítime, že Igor Matovič zvyšuje napätie v spoločnosti…“, „…Igor Matovič to musí vnímať a musí to vo svojich krokoch zohľadňovať…“, „…Igor Matovič je zodpovedný za manažovanie krízy…“, „…Igor Matovič nesmie vnímať kritiku, ako útok, nesmie urážať svojich partnerov, oponentov a hlavne občanov…“, „…Ak sa Igor Matovič rozhodne ísť cestou ďalšieho kola testovania, tak ja nie som povinná a ani občania SR, rešpektovať jeho nedobrovoľnosť…“, „…Igorovi Matovičovi odporúčam, aby testovanie bolo výhradne dobrovoľné, bez akýchkoľvek podmienok a obmedzovaní tých, čo sa ho dobrovoľne nechcú zúčastniť a hlavne, ak sa jedná o občanov bezpríznakových na ochorenie C-19…“, „…Som presvedčená, že akceptovanie opatrení zo strany občanov musí Igor Matovič dosiahnuť nie hrozbami, ale jednoznačnými a jasnými presvedčivými dôvodmi…“, „…Igor Matovič si už ďalšie zahrávanie sa s trpezlivosťou ľudí nemôže dovoliť…“, „…Ak Igor Matovič, na základe mojich odporúčaní nezmení svoj prístup a svoje konanie vo vzťahu k riešeniu momentálnej spoločensko-ekonomicko-politickej situácií v našom štáte a vo vzťahu k občanom SR, tak potom som presvedčená, že je potrebná zmena na pozícií predsedu vlády SR…“,…Preto som sa dnes v Prezidentskom paláci stretla s premiérom Igorom Matovičom, aby som ho informovala o mojom postoji k nemu, k jeho konaniu, k jeho vyjadrovaniu sa smerom k občanom SR a jeho oponentom. Teraz je na samotnom Igorovi Matovičovi, aké stanovisko zaujme k mojím výhradám, k môjmu postoju voči jeho štýlu vládnutia…“, „…na záver nášho stretnutia som Igora Matoviča upozornila, že ak nebude postupovať v zmysle mojich výhrad, môjho názoru na súčasnú atmosféru v spoločnosti, ktorej jediným vinníkom je podľa mňa on samotný, tak nemôže očakávať, že ja ako najvyšší ústavný činiteľ SR sa budem na ďalší priebeh nečinne prizerať a využijem všetky mne Ústavou SR dané kompetencie nato, aby došlo k zmene na pozícií predsedu vlády SR !“

Áno, ak by Zuzana Čaputová použila tieto slovné spojenia v texte svojho „zásadného“ vyhlásenia k momentálnej politickej situácií v našom štáte, tak potom by sme mohli hovoriť o tom, že urobila maximum, čo jej nateraz umožňuje Ústava SR. Avšak to čo Zuzana Čaputová prečítala z jednej A4, ako svoje „zásadne“ vyhlásenie k stavu spoločnosti, dnes v našej republike, ja považujem za absolútne maximálne minimum, čo Zuzana Čaputová chcela dnes vo vzťahu k Igorovi Matovičovi povedať. Zuzana Čaputová svojim vyhlásením, tým, že nepoukázala konkrétne na Igora Matoviča, ale používala vo svojich vyjadreniach množné čísla, sa jednoznačne priznala k tomu, že rovnakým dielom, ako Igor Matovič, aj ona nesie zodpovednosť, kam sa naša spoločnosť od nástupu vlády Igora Matoviča dostala ! Preto platí nadpis môjho dnešného článku, že Zuzana Čaputová si Igora Matoviča pritúlila na svoju politickú hruď, pofúkala mu jeho politické rany, prevzala značnú časť jeho viny na seba a týmto mu jednoznačne otvorila novú cestu, teraz už bez hriechov, aby začal tento národ, občanov SR nanovo ponižovať lebo mu zo strany najvyššieho ústavného činiteľa SR bolo všetko odpustené. Igor Matovič vo vyhlásení Zuzany Čaputovej ani raz nezapočul svoje meno, ani raz nezapočul, že Zuzana Čaputová, ako hlavná veliteľka OS SR, v prípade, že ak sa diktátor rozhodne pre ďalšie nezmyselné kolo celoplošného povinného testovania, tak ona vydá rozkaz OS SR, aby sa na takejto polovojenskej akcií nezúčastnili a plnili si svoje riadne povinnosti, ktoré im z ich postavenia v štáte vyplývajú, teda hlavne obrannou a bezpečnosťou štátu! Nie, Igor Matovič nepočul z vyhlásenia Zuzany Čaputovej ani náznak toho, že všetko čo doteraz vykonal vo vzťahu k občanom SR bolo na ich neprospech, pretože podľa Zuzany Čaputovej sú za dnešnú situáciu zodpovední – „…my politici…“ a teda nie on, ako predseda vlády!!!

Následne, Igor Matovič po pohrkútaní si so Zuzanou Čaputovou, si sadá k PC a napíše „kajúcny“ status o tom, ako sa nechal uniesť emóciami, ako už bude s každým priateľ, ako sa imaginárnym osobám ospravedlňuje a pritom má už v hlave ďalšie plány, ako nahnať občanov SR do ďalšieho nezmyselného celoplošného testovania, absolútne nepresnými AG testami a ako ich poženie na Mikuláša von do mrazu, snehu a nepohody lebo on je jediným záchrancom nášho obyvateľstva, pred „nebezpečným“ C-19 !!! A o jeho zámere následného „dobrovoľného“ očkovania na C-19, nateraz taktne pomlčím. (aj nato príde!)

Záver je jednoznačný. Zuzana Čaputová opäť neprekročila svoj tieň. Prehlásenie, ktoré prečítala si môže odložiť, aby ho mohla o nejakú chvíľu opäť prečítať a môže si urobiť vo svojom poznámkovom bloku kvačku – ďalšia úloha splnená !

Apropo, toto stretnutie Zuzany Čaputovej a Igora Matoviča sa konalo na čí podnet ? Požiadala o toto stretnutie Zuzana Igora alebo Igor Zuzanu ? To sme sa akosi v Zuzaninom vyhlásení nedozvedeli ba ani s „kajúcneho“ FB statusu Igora !

A ešte jedna, z môjho pohľadu neodpustiteľná poznámka k Zuzaninmu vyhláseniu. Ak sa Zuzana Čaputová stretla s Igorom Matovičom z úprimného záujmu riešiť dnešný nelichotivý stav v našej spoločnosti, ak si uvedomuje, že za tento stav je zodpovedný predovšetkým a jedine Igor Matovič svojou zmätočnou činnosťou, tak po tom sa pýtam, prečo musela svoje prehlásenie prečítať od „A“ po „Z“ ? Prečo to nepovedala svojimi slovami, aj keď s nejakými malými chybami, ale tak priamo od srdca? Nuž nech si každý odpovie sám.

A úplne na záver. Ak by Zuzana Čaputová chcela jasne preukázať svoje autonómne postavenie v tomto štáte, ktoré, ako najvyšší ústavný činiteľ SR bez pochyby má, tak mala vystúpiť bez rúška a takisto veľmi negustovne vyznela aj hradná stráž v pozadí, ktorej nasadili naozaj smiešne rúška, ktoré mi pripomínajú…

Veď podľa toho, akú ochranu požíva v našom štáte najvyšší ústavný činiteľ našej drahej republiky, som si istý, že niet dezinfekčnejšieho a čistejšieho priestoru v SR, ako práve Prezidentský palác a teda prítomnosť C-19 a akéhokoľvek iného vírusu v ňom, je absolútne vylúčená!!!

Rúško na jej tvári jednoznačne preukazuje, že vo vzťahu k Igorovi Matovičovi je v polohe poddajnej a …

Dnešné vedenie RTVS, na takúto pluralitu si trúfnete?

25.04.2024

Ak nie, tak na pozíciách, na ktorých momentálne ste, nemôžete, ba ani nesmiete ostať! Vláda SR pod vedením Fica, odsúhlasila nový Zákon o slovenskej televízii a slovenskom rozhlase. Je najvyšší čas ho v Parlamente SR prijať, nie na to, ako to hovorí dnešná opozícia a im vždy naklonené média dezinfoscény tzv. hlavného prúdu, ako aj všetky „apolitické“ [...]

Vláda sa zmenila, Prezident sa onedlho zmení, ale to je tak asi všetko!

25.04.2024

Som neskutočne rozhorčený! Áno a úplne právom! Iste, nie som sám, ale ja to v sebe držať nebudem! A o čo ide? Nuž „len“ o toto. Dnes ráno o :28 uverejnil svoj názor na „demokratické“ maniere Aktuality.sk, ktoré mi pripomínajú snahu o diktatúru. Nenapísal by som nič také, čoby bolo protištátne, nezákonné, protiústavné…jednoducho nič mimoriadne ani [...]

Aktuality. sk a ich diktátorské chúťky? !

25.04.2024

O Aktualitách.sk nemám ilúziu, žeby mali s demokraciou, čo i len trochu spoločné! Pre mňa osobne je to rýdzo propagandistické, dezinformačné, vysoko manipulatívne …médium. A absolútne politicky jednostranne orientované, pravda podľa nich, na tú jedinú „správnu“ stranu dejín. Avšak oni už nie sú len propagandistické, ale už začínajú vystrkovať svoje [...]

AfD / Alternatíva pre Nemecko /

Neplatili ma Rusi, prijal som od nich len malé balíčky, povedal nemecký poslanec Bystroň

26.04.2024 16:42

Bystroň na otázku magazínu prijímanie balíčkov priamo nepoprel, celú kauzu potom označil za kampaň proti nemu.

SR Bratislava dron nemocnica Rázsochy zbúranie BAX

KDH namieta zmenu rozhodnutia o nemocnici Rázsochy, chce odvolať Dolinkovú

26.04.2024 16:34

Namiesto koncovej univerzitnej nemocnice na bratislavských Rázsochách sa má prestavať nemocnica v Ružinove a na Rázsochách má vzniknúť detská nemocnica.

medveď, Žiar nad Hronom

V Žiari nad Hronom zvýšte pozornosť, pohybuje sa tam medvedica s mladými

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Najvyšší súd NS

Opozícia žiada zasadnutie výboru ku kontrole rezortu spravodlivosti na Najvyššom súde

26.04.2024 15:28

Predseda výboru Miroslav Čellár reagoval, že zatiaľ podanie opozičných poslancov neeviduje. Ak ho dostane, výbor zvolá.