Založ si blog

Robert Fico už nesmie ďalej mlčať, keď to už načal!

Možno si teraz niekto ťuká vo vzťahu ku mne na čelo, čo je to za nadpis, veď Robert Fico (RF) denno denne niečo na TB hovorí a nie málo.

Veru, hovorí, nie málo, ale o veciach, o ktorých vieme resp. sme ich na vlastnej koži zažili a denno denne neustále zažívame.

O tomto už nie je potrebné len hovoriť, tu treba konať!

Pre mňa osobne už nie je potrebné neustále dookola opakovať, že akýsi Covid bol zneužitý, na to, načo zneužitý bol!

Už som bol raz vypnutý za to, že vraj nie je vhodné resp. dovolené spochybňovať túto Covidovú tému.

Nuž teda jasne píšem, že ja nespochybňujem existenciu Covidu, ba ani jeho mutácie, sám som ho na svojom tele zažil. Ja len jasne hovorím, že aj tento koronavírus bol, je a bude liečiteľný liekmi, ktoré tu máme už desiatky rokov! Sám so sa nimi liečil a vyliečil! Nie len tak, som ho prekonal…!

Ale ako hovorí klasik – „o tom potom“ a že tých článkov na túto tému z mojej strany bude ešte neúrekom, tak to nech si bude každý istý!

Ďalej, pre mňa osobne už nie je potrebné neustále dookola opakovať, kto je za konfliktom na východ od nás a kto chce z neho čo najviac vyťažiť, koho chce oslabiť, koho si chce ešte väčšmi podrobiť a koho chce navždy z mapy sveta, ako štát vymazať!

Aj tu som doma a je mi to jasné a aj v tejto veci je potrebné konať, aby sme ako národ prežili, aby sme ako štát tiež neboli vymazaní z mapy sveta/Európy!

Ale ako hovorí klasik – „o tom potom“ a že tých článkov na túto tému z mojej strany bude ešte neúrekom, tak to nech si bude každý istý!

Takisto nie je pre mňa potrebné, aby som každý deň na TB dnešnej opozície, prevažne SMER-SSD počúval, komu „naša“ dnešná tyranská „vláda“ a „najvyššia“ pani v „prezidentskom“ paláci slúžia/slúži a kto ich/ju po minule roky (aj dnes!) štedro dotoval a usmerňoval, čo a ako ma robiť/konať, aby sa konečne dostali k moci na Slovensku čisto pro západné a pro USA sily. O tomto pre mňa osobne niet žiadnych pochýb!

Ale ako hovorí klasik – „o tom potom“ a že tých článkov na túto tému z mojej strany bude ešte neúrekom, tak to nech si bude každý istý!

Ale o čom chcem, aby začal RF hovoriť, je veľmi závažná téma, o ktorej sa akosi nehovorí vôbec.

Verím, že to nie je jednoduché, aby o tom otvorene hovoril aj samotný RF na TB lebo je to téma tak závažná, že tu naozaj nie je možné pochybovať o tom, že je to téma život ohrozujúca!

Avšak RF to už naznačil a ja ho vyzývam, aby skôr, ako skončí za mrežami, začal o tom hovoriť, hovoriť nahlas a veľmi otvorene bez ohľadu na to, či ho niekto v tejto súvislosti opäť označí za zosnovateľa zločineckej skupiny lebo z úst iného to bude považované za výmysel, politickú konšpiráciu a pod.!

A aby RF neskončil za mrežami, tak potrebuje silnú ochranku. Ale nie takú, akú majú dnešní najvyšší „naši“ tyrani, ktorá ich má chrániť voči vlastnému národu. Nie! RF dnes potrebuje ochranku, ktorou mu bude národ slovenský!

Totiž dnešní „vládni“ tyrani si musia byť istí, že toto je už za hranou, takto sa diktátorsky, totalitne správať voči politickej oponentúre, nech im je už akokoľvek nepríjemná!

Tu trochu odbočím, je to nevyhnutné pre jasné pochopenie obsahu tohto môjho dnešného názorového článku.

Dnes idú RF vziať do väzenia vraj za to, že si na Úrade vlády SR v rokoch 2012 až 2018 mal založiť, zosnovať akúsi zločineckú skupinu, ktorá mu mala zaisťovať informácie o politickom konkurentovi!

Nuž niečo také môže povedať naozaj len absolútny politický neandertálec!

Veď každý vie, že naši traja najvyšší ústavní činitelia – prezident, predseda NR SR, predseda Vlády SR, denno denne dostávajú na stôl informácie od všetkých bezpečnostných zložiek štátu, informácie, ktoré jednoducho dostávať musia, aby vedeli čo sa v štáte deje!

Vie si niekto predstaviť žeby predseda Vlády SR odmietal vedieť čo sa deje v štáte? Aké mu (štátu) hrozí nebezpečenstvo z vnútra aj z vonku?

Veď predsa nemôže byť trestným činom to, že predseda Vlády SR má vedomosť o dianí v štáte, vedomosť o nekalom dianí v štáte!

Ba dokonca si myslím a v budúcnosti by to malo byť v našej legislatíve jasne zakotvené, že (aj) predseda Vlády SR, ak sa od tajných služieb SR dozvie informácie o nekalej činnosti činných politikov, tak by mal mať povinnosť o tom verejne národu povedať a predložiť o tom aj legálne získané dôkazy!

K tomuto už len jedno. Ak dnešní diktátorskí tyrani chcú uvaliť väzbu na RF len za to, že vedel o nekalej činnosti svojich politických oponentov, ako predseda Vlády SR a čo to o tom na TB povedal, tak potom pre týchto politických neandertálcov musia byť všetky tajné zložky našej republiky označené ako zločinecké skupiny a na ich založení a zosnovaní sa podieľali všetci tí, ktorí to v NR SR /pred tým SNR) skrze Zákony odhlasovali a schválili…!!!

A teraz opäť k meritu dnešného môjho názorového článku.

Takže o čom by mal RF začať doslova kričať?!

Nuž o tomto!

Najskôr ho budem citovať – „…ale verím, že raz vyjde pravda na povrch, vrátane Pezinskej skládky“

Toto povedal RF na záver TB SMER-SSD dňa 20.4.2022 – https://www.youtube.com/watch?v=1L4nDy04zUc&ab_channel=SMER-Soci%C3%A1lnaDemokracia

 

Pýtam sa RF, aká pravda ma vyjsť najavo o Pezinskej skládke?

Lebo všetci vieme, kto vzišiel z Pezinskej skládky, kde dnes sedí a hlavne komu verne slúži!

Isteže RF mal na mysli Zuzanu Čaputovú (ZČ).

Aké informácie má RF o príbehu Pezinskej skládky v súvislosti so ZČ?!

Ide o takzvaný americký sen?

Americký sen o tom, ako sa z neznámej dievčiny skrze boja o smetí stane raz hlava štátu?

A ako sa ten americký sen mal odohrať?

A na základe splnenia tohto amerického sna, pre túto dovtedy absolútne verejnosti neznámu dievčinu, ako sa má po jeho splnení táto dievčina voči tým, čo je dopomohli k splneniu tohto amerického sna, správať?

Ako sa má táto dievčina týmto americkým plničom snov odvďačiť?

Nuž otázok je tu naozaj veľa.

My, teda aj ja, niečo šípime, ale nemáme na to dôkazy.

Má ich bývalý trojnásobný premiér vlád SR?!

Nuž ja o tom nepochybujem a preto na záver už len jedno zopakovanie – Robert Fico, povedzte tomuto národu – „pravdu o Pezinskej skládke“, kým nie je neskoro pre vás a aj pre nás!

ĎAKUJEM!!!

 

 

 

 

 

Dnešné vedenie RTVS, na takúto pluralitu si trúfnete?

25.04.2024

Ak nie, tak na pozíciách, na ktorých momentálne ste, nemôžete, ba ani nesmiete ostať! Vláda SR pod vedením Fica, odsúhlasila nový Zákon o slovenskej televízii a slovenskom rozhlase. Je najvyšší čas ho v Parlamente SR prijať, nie na to, ako to hovorí dnešná opozícia a im vždy naklonené média dezinfoscény tzv. hlavného prúdu, ako aj všetky „apolitické“ [...]

Vláda sa zmenila, Prezident sa onedlho zmení, ale to je tak asi všetko!

25.04.2024

Som neskutočne rozhorčený! Áno a úplne právom! Iste, nie som sám, ale ja to v sebe držať nebudem! A o čo ide? Nuž „len“ o toto. Dnes ráno o :28 uverejnil svoj názor na „demokratické“ maniere Aktuality.sk, ktoré mi pripomínajú snahu o diktatúru. Nenapísal by som nič také, čoby bolo protištátne, nezákonné, protiústavné…jednoducho nič mimoriadne ani [...]

Aktuality. sk a ich diktátorské chúťky? !

25.04.2024

O Aktualitách.sk nemám ilúziu, žeby mali s demokraciou, čo i len trochu spoločné! Pre mňa osobne je to rýdzo propagandistické, dezinformačné, vysoko manipulatívne …médium. A absolútne politicky jednostranne orientované, pravda podľa nich, na tú jedinú „správnu“ stranu dejín. Avšak oni už nie sú len propagandistické, ale už začínajú vystrkovať svoje [...]

France Macron

ONLINE: Za dva mesiace poslala Európa Kyjevu 6 miliárd eur, dieru po pomoci USA to nezacelilo

26.04.2024 06:25, aktualizované: 06:51

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Rusko, Ukrajina, vojna na Ukrajine

Ficove reči o mieri vyvracia samotné Rusko. Trump môže byť v boji proti Putinovi tvrdší ako Biden, tvrdí generál Macko

26.04.2024 06:05

Peniaze na muníciu nepodporujú vojnu, ale prežitie Ukrajiny, hovorí generál Pavel Macko.

Kongres, USA

Pre CIA hodnotil politické riziká. Expert z Harvardu pre Pravdu vysvetlil, či USA hrozí občianska vojna

26.04.2024 06:00

Občianska vojna – Civil War (na Slovensku je v kinách pod názvom Kolaps) je už dva týždne na čele rebríčka najúspešnejších filmov v USA.