Založ si blog

E. Heger a spol. , trestnému stíhaniu a spravodlivosti sa nevyhnete, nech budete robiť čokoľvek!

V úvode vyslovujem obavu, že Slováci opäť zabudnú resp. sa nechajú zapredaneckými médiami učičíkať, doslova ohlúpnuť, oblafnúť, okabátiť, totálne OKLAMAŤ!

Už teraz počujem na ulici také hlasy (žiaľ hlavne od mladších ročníkov), že aké je to super, že sa už začínajú uvoľňovať protipandemické opatrenia, tešia sa akoby sa dialo niečo v ich prospech a neuvedomujú si, že niečo tak ohavné sa nikdy nemalo stať!

Neuvedomujú si, že sa nikdy nemalo siahnuť na ich základné ľudské práva a slobody!

Neuvedomujú si, že vyše dvoch rokov náš štát „riadili“ covid diktátori, Covid tyrani! (neobstojí „argument“, že to bolo/je celosvetové!)

Neuvedomujú si, že zbytočne umrelo tisíce Slovákov a nie kvôli Covidu, ale kvôli tomu, že títo Covid tyrani, doslova všetkých Slovákov odstrihli od riadnej a včasnej liečby a to nie len na Covid, ale hlavne na choroby oveľa pre život nebezpečnejšie – rakovina, srdcovocievne choroby, cukrovka, obezita, stres (áno, stres je jedna z naj príčin, že človek ochorie!), napätie, alkoholizmus, drogy a pod.

Neuvedomujú si, že títo Covid tyrani zakázali všeobecnú ambulantnú starostlivosť tzv. prezenčnú a vytlačili fyzický kontakt lekár-pacient na akési Call centrove „vyšetrenia“!!!

Neuvedomujú si, že zakázali liečbu nového typu respiračného ochorenia, aj keď mali vedomosť, že je liečiteľná, že existujú účinné lieky!

A toto im tvrdil ich, dnes ešte stále, dvorný hlavný Covidovo-pandemický radca Vladimír Krčméry, keď v marci 2020 tvrdil toto (a toto je potrebné si pripomínať a opakovať neustále!) – „Už dnes máme štyri lieky, o ktorých sa vie, že zaberajú aj na koronavírusy. Ich problémom však je, že nie sú registrované na túto indikáciu. To by sa pod tlakom pandémie mohlo zmeniť“. Ba dokonca išiel vtedy tak ďaleko, že tvrdil, že on by tie lieky podal aj napriek tomu, žeby bol za to trestne stíhaný!!!

Tento svoj výrok a postoj Vladimír Krčméry počas celej doby trvania Covid „pandémie“ nepoprel, ba ani nijak inak nerevidoval a teda stále platia!(?)

Tento môj článok by mohol mať istú pachuť neobjektivity, ak by som tento Covid cirkus, Covid doslova vraždenie, nezažil, asi tak pred tromi týždňami na vlastnej koži ja a celá moja rodina (manželka a dcéra).

Chcel som o tom napísať samostatný článok, ale už nieto času. A čo sa mne/nám vlastne prihodilo?

Nuž nič výnimočné! Po dlhom predlhom čase, teda viac, ako tých posledných Covid „pandemických“ dvoch rokov, sme celá rodinka respiračne ochoreli (dávame to za vinu aj tomu, že dva roky v lete sme nemohli vycestovať k moru na prirodzené načerpanie D-vitamínu, neboli sme totiž dostatočne „uvedomelí“, nedali sme sa testovať, ba neskôr ani experimentálne Covid zaočkovať!).

Najskôr sa na Covid pozitívne „identifikovala“ naša dcéra tzv. samo testami doma, ktoré školám poskytol „milostivo“ kaderník Branislav Gröhling. Mala ľahké príznaky, bolela ju hlava a bola malátna, celkovo oslabená. Teploty nemala. Samozrejme ako Mikasove vyhlášky kážu a škola to vyžaduje, zaevidovali sme ju na PCR test. Priznávam, že dcéra to aj sama chcela lebo tiež podľahla propagande (však má len 14+) o akomsi „prekonaní“ C-19 a teda najbližších 180 dní by mohla žiť „voľne“. PCR test jej vyšiel – pozitívne. Vzhľadom na to, že mala isté príznaky respiračného ochorenia, sme jej, ako rodičia (ako vždy pred tým, pred „pandémiou“) nasadili Aspirín, čo nám jej detská/dorastenecká lekárka, na našu žiadosť sms-kou potvrdila, že môžeme, ale ešte napísala – dávajte aj vitamíny! Niečo úžasné! Tak „vysokoodborná“ lekárska starostlivosť že až! Žiadna konzultácia, ako sa má, aké má príznaky a pod.! Nič, len jedna obyčajná sms správa! Následne po porade s lekárnikom v lekárni sme z Aspirínu prešli na Paralen, vzhľadom na hmotnosť našej dcéry. Dcéra bola do troch dní Covid „prekonaná“, čo je absolútny blud lebo ona bola vyliečená!!!

My s manželkou sme mali tiež mierne príznaky respiračného ochorenia a tak aj mňa, z dôvodu, že ak budem PCR Covid pozitívny, tak potom budem „voľný“ Covid „prekonaný“ presvedčili, doslova prinútili ísť na PCR test. Jasne, že aj mne, aj manželke prišiel výsledok – Covid pozitívny!!!

„Hurá“, všetci sme sa tešili (vnímaj to ironický!), že o pár dni dostaneme od covid tyranov potvrdzujúci QR kód o „prekonaní“ C-19, jeho x-tého mutantu!

Áno, aj my s manželkou sme mali mierne príznaky respiračného ochorenia a tak sme si nasadili Acylpyrín.

Avšak dlhšie pred tým, asi tri týždne dozadu sme si prezieravo zadovážili humánny Ivermektín, pre každého z nás dospelých jednu plnú dávku, čo znamená 10 tabletiek pre jedného s užívaním po jednej tablete ráno a večer, teda na 5 dní.

Keď sme začali mať zvýšenú telesnú teplotu na úrovni maximálne 37,6 oC, sme sa s manželkou rozhodli, že prechádzame výhradne na Ivermektín + vitamín D, C a zinok.

Samozrejme, že aj my s manželkou sme sa museli hlásiť po pozitívnom Covid PCR teste u našich všeobecných lekárov, ale pozor výhradne telefonicky!

Keďže ja som nebol u svojho všeobecného lekára možno aj viac, ako 20 rokov, tak som si ho zistil skrze moju zdravotnú poisťovňu (ZP), ktorá mi ho zistila na základe toho, kde ZP za mňa posiela tzv. kapitačné platby z mojich zdravotných odvodov, či už „služby“ lekára využívam alebo nie.

Následne som svojho lekára telefonický kontaktoval, povedal som mu, že som bol pozitívne PCR testovaný. On sa ma opýtal, či mám nejaké príznaky a ja som mu odpovedal, že len mierne, však to poznal po mojom hlase, že som bol celkom vitálny, hlas bol čistý, žiaden kašeľ a že som si nasadil Ivermektín. To bolo v piatok a lekár mi povedal, že s tým Ivermektínom opatrne a že mu mám v pondelok zavolať opäť.

V pondelok som mu volal, situácia sa nejako zvlášť nezmenila, stále som bol celkom v poriadku a lekár mi povedal, že mi predpisuje akési antibiotika, na čo som mu povedal, že som proti tomu, ale on ma presvedčil, že je to preto, aby som nedostal niečo na pľúca. Nuž dobre vravím si, je lekár, vie čo činí, i keď takto bez fyzického vyšetrenia, šiel som teda do lekárne a vybral som si predpísané antibiotiká, za ktoré som doplácal 10 eur!!!

Po dvoch dňoch som ich vyhodil a prestal užívať, očividne mi nerobili dobre, ba naopak! Tie antibiotiká totiž neboli na vírusové ochorenie, ale na bakteriálne!!! A teda sa pýtam, C-19 je baktéria alebo vírus?!

Manželka sa tiež hlásila u svojej všeobecnej lekárky a keďže k nej chodí častejšie, hlavne kvôli tomu, že chodí pravidelne na preventívne prehliadky, tak jej lekárka, ktorá ju poznala po zdravotnej stránke oveľa lepšie, ako môj lekár mňa, jej predpísala Isoprinosine, ktorý je tiež len na lekársky predpis. Manželka po troch dňoch bola bez akýchkoľvek príznakov, živá, čulá, schopná bežného výkonu, tak ako pred respiračným ochorením. Keďže ja som ešte mal isté problémy – bolesti hlavy, malátnosť, tak som na dva dni tiež nasadil „manželkin“ nedobraný Isoprinosine a bolo po všetkom! KONIEC COVIDU!!!

Naozaj som to opísal v stručnosti, ale záver je jasný, ja ako 55+ a manželka 50+, bez experimentálneho Covid očkovania, sme mali podľa Covid diktátorov a Covid vakcinačných tyranov, skončiť minimálne v nemocnici na reprofilizovaných Covid lôžkach a ja ako veľmi „riziková“ skupina vzhľadom na môj vek, som dokonca mal okúsiť už aj umelú pľúcnu ventiláciu. (toto mi totiž priali aj niektorí moji čitatelia, keď som písal o tom, že C-19 je liečiteľný! Že až potom, keď skončím na UPV, tak pochopím, aký nebezpečný je C-19 a jeho miliónta mutácia!)

Ktohovie, možno by sme tam aj skončili, keby sme si nenasadili včasnú liečbu, tak ako sme to robili dlhé roky dozadu, keď sme pocítili, že „niečo na nás lezie“!

Hlavná myšlienka toho celého je však táto.

Po jedenástich dňoch po PCR pozitívnom výsledku, nám prišlo oznámenie, skrze našu ZP (aplikácia v mobile) , že sme Covid prekonaní! Bez toho, žeby niekto zisťoval či ešte žijeme alebo či sme sa nejako liečili. Nič, absolútne nič, len automatické oznámenie – ste Covid prekonaní a preukazujte sa o tejto skutočnosti týmto QR Covid kódom o prekonaní C-19 všade tam kde to Covid tyrania vyžaduje!!!

Toto je čo za absurdnosť a podvod?

Akýže sme prekonaní?

Vy Covid tyrani, my nie sme Covid prekonaní, ale celkom jasne VYLIEČENÍ!!!

My sme nečakali so založenými rukami, my sme len tak neležali v posteli a čakali čo sa stane,

My sme si nasadili liečbu! Účinnú liečbu!

A teraz je úplne nepodstatné či nás vyliečil Acylpyrín, Paralen, Ivermektín alebo Isoprinosine, podstatné je to, že sme VYLIEČENÍ a že aj C-19 je liečiteľná choroba liekmi, ktoré boli účinné roky pred tým, na dnes zabudnutú „nepodstatnú“ chrípku!!!

Teda nie Covid prekonaní, ale Covid VYLIEČENÍ!!! Toto je pravda!!!

A to je obrovský rozdiel! Dnes sme absolútne v poriadku, úplne normálne  fungujeme, dcéra plnohodnotne chodí do školy, my s manželkou plnohodnotne chodíme do práce, cítime sa úplne fit, žiadne post Covidové syndrómy, ja som sa vrátil k plným „pred Covidovým“ dávkam posilňovania (bez problémov!), existujeme presne tak isto, ako pred tým, žiadne mimoriadne „protipandemické“ opatrenia, všade kde sa dá bez rúška/respirátora (samozrejme keď chceme jesť a nezahynúť od hladu, tak do potravín len s respirátorom lebo inak hodenie o zem a lámanie hnátov!)

Toto je môj dôkaz toho, že nás klamú o tom (minimálne od marca 2020!), že C-19 je neliečiteľná choroba, že na C-19 pomáha len a jedine Covid experimentálna americká/západná vakcína, minimálne tri dávky!!!

Je to klamstvo a svedectvo, ktoré som o liečiteľnosti C-19 priniesol na vlastnej rodine je pravda, presne tak ako som to vyššie opísal a tu na vlastnú adresu odcitujem text piesne „Báječná ženská“, od už nebohého country speváka Michala Tučného – „Tenhle příběh je pravda, ať visím, jestli vám budu lhát,“ a „Tenhle příběh je pravda a sním svůj klobouk, jestli jsem vám lhal,“

A na základe tejto mojej absolútnej pravdy o liečiteľnosti C-19, úplne s plným vedomím, pri plnom vedomí, hovorím, že všetci tí, ktorí nás tu od marca 2020 Covid gniavia, ktorí nám od marca a ešte aj dnes tvrdia, že C-19 nie je liečiteľný, ktorí ešte aj dnes tvrdia, že jedinou ochranou pred C-19 je experimentálna C-vakcína, musia za toto niesť trestno právnu zodpovednosť a nikdy na tieto ich proti ľudské konania nesmieme zabudnúť!

Dnes to Eduard Heger a spol. nemôžu odbiť tým, čo povedal samotný Eduard Heger, že – „koronavírus už nebude diktovať pravidlá toho, ako máme žiť“ a, že je už na každom osobnom rozhodnutí, či sa dá Covid (experimentálne) zaočkovať alebo nie!

Tak takto Eduard teda nie!

Také ľahké to mať nebudete!

Lebo tu nikdy naše životy neriadil žiaden koronavírus, naše životy ste riadili, ničili svojimi diktátorskými neľudskými rozhodnutiami, vyhláškami jedine VY!!!

A za toto nebudeme brať na zodpovednosť koronavírus, ale výhradne len vás – Hegerovcov, Matovičovcov, Lengvarských, Čaputovcov, Krčméryovcov, Bražinovcov, Sabakovcov, matematikov Kollárovcov, Čekanovcov, zapredanecké média a pod.!!!

Na mojom prípade je jasne vidieť, že ak by sa od prvopočiatku dovolila resp. nariadila liečba ochorenia na koronavírusy a nezavádzali sa plošné nezmyselné, nič riešiace opatrenia R-O-R a pod. nezmysli, tak dnes všetci tí (resp. mnohí z nich!) čo umreli, podľa vás výlučne na C-19, mohli ešte žiť, žiť plnohodnotne!

A toto všetko sa raz preukáže a vy budete braní na plnú trestno právnu zodpovednosť!

Dnes sa snažíte o akési uvoľňovanie, o akési rečičky o tom, ako sa máme s C-19 naučiť žiť a pod. únikové výroky, ale buďte si istí, že v tomto už národ slovenský pamäť nestratí a ani ho nijako neohlúpnete, ba ani za jasnej pomoci, aj Covid zapredaneckých médií!!!

Som zvedavý, že ak vyjde na svetlo božie to, že C-19 bol liečiteľný, ale ho Covid diktátori, tyrani zakázali liečiť, či aj o týchto tyranoch napíše „slávny“ to „novinár/komentátor“ SME.sk Peter Schutz, to čo pred časom napísal o tých, čo odmietli sa nechať Covid experimentálne zaočkovať, žeby mali „kvičať ako svine na bitúnku“???

Nateraz z mojej strany všetko, azda ešte výzva k všetkým Slovákom, aby už zhodili ten strach zo seba a začali prinášať svedectvá o Covid tyranií, o Covid diktátorstve na vlastných príbehoch presne tak, ako som to dnes učinil ja!!!

Je na čase povedať, zakričať pravdu o tom, že C-19 bola od úplného začiatku(!), je a bude celkom bežne liečiteľná choroba!!!

Opona, Covid diktátori, Covid tyrani sa pomaly ale iste dvíha a odhaľujú sa vaše vedomé Covid zverstvá páchané na vlastnom národe!!!

Áno je to „len“ môj názor a za ním si plne stojím lebo som to ja a moja rodina okúsili na vlastných telách a nie je to len tak že „jedna pani povedala“…!!!

 

 

 

https://www.trend.sk/spravy/krcmery-dnes-mame-lieky-koronavirus-ale-nie-su-registrovane

https://www.adc.sk/databazy/produkty/detail/isoprinosine-500-mg-tablety-194557.html

https://slovensko.hnonline.sk/21706822-cakaju-nas-dve-fazy-velkeho-uvolnovania-opatreni-koncom-marca-sa-vratime-do-normalu

 

 

 

 

Čaputová dnes roní krokodílie slzy. Predtým ich viac ako 3 a pol roka mala absolútne suché!

24.04.2024

Áno, na Čaputovú sa nesmie zabudnúť ani po 15.6.2024! Ale nie z hľadiska takého, ako sa to budú snažiť robiť okolo nej média dezinfoscény tzv. hlavného prúdu, ale jednoznačne z hľadiska trestno-právnej, ako vedome zneužívala svoje spoločenské postavenie, ako „prezidenta“ SR, čo ja nemôžem inak nazvať ako podozrenie z trestného činu zneužívania právomoci [...]

Ministerka Šimkovičová je na správnom mieste, ale na teraz, na rozbeh, by to chcelo chlapa!

24.04.2024

S krokmi ministerky kultúry absolútne súhlasím a podporujem ich. Isteže, že najviac na ňu prskajú tí, čo by tu chceli mať namiesto, hlavne slovenskej, aj tej ľudovej kultúry, tu pakultúru nanosenú zo západných štátov EÚ a z USA! Pakultúru „moderného“ progresivistického sveta založenú na vulgárnostiach a mravných neprístojnostiach! Ministerka Šimkovičová sa [...]

Čaputová a spol. dajte vyzbierané peniaze nie na vojnu, ale na to, na čo Vás v 2021 vyzýval pápež František!

23.04.2024

Nuž teda povedzme si resp. sa opýtajme, koľkokrát Čaputová za ostatných takmer 5 rokov navštívila resp. sa osobne stretla s pápežom Františkom? Veľa krát! A čo si z jeho stretnutia vzala k svojmu politickému srdcu? Nuž nič! Ale ako sa hovorí, nikdy nie je neskoro a vždy je čas napraviť vlastné chyby, kým je na to čas! A ten čas je dnes! Dnes, keď má Čaputová do [...]

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.

Vakcína / Očkovanie /

WHO: Očkovanie zachránilo za uplynulých 50 rokov najmenej 154 miliónov životov

24.04.2024 19:11

V priemere to za toto obdobie predstavuje šesť zachránených životov za minútu.

zuzana čaputová, spišské podhradie, tragédia, nehoda, autobus

Prezidentka Čaputová si v Starej Ľubovni uctila obete nešťastia z Podhradia

24.04.2024 18:47

V stredu navštívila i obec Zborov v okrese Bardejov.

SR Bratislava RTVS protestný pochod BAX

Progresívci sa pre schválené zmeny v RTVS oblečú do čiernej, avizujú protesty. Podľa SaS urobí vláda z RTVS dezinformačné médium

24.04.2024 17:41

Poslankyňa Zora Jaurová povedala, že upravená verzia zákona je rovnakou hrozbou, ako pôvodná verzia.