Založ si blog

Toto som nikdy nenapísal a ani to nikdy nenapíšem!

Od prvopočiatku, kedy som napísal prvý svoj článok (júl 2019) na Blog.Pravda.sk, som nikomu nič zlé, po stránke osobnej, neprial.

Nikdy som sa k žiadnej osobe nevyjadroval v rovine osobnej/súkromnej, ale vždy výhradne buď v rovine politickej alebo profesijnej!!!

K témam všeobecným celospoločenským som sa vždy vyjadroval z úmyslom veci pomôcť a nie uškodiť!

Pomôcť svojim názorom k riešeniu problému, aby bol na prospech všetkých alebo minimálne na prospech absolútnej väčšiny občanov SR!

Aj v témach týkajúcich sa dnešnej, už takmer dva roky trvajúcej (podľa môjho presvedčenia absolútne nafúknutej) Covid „pandémie“ som nepoukazoval na to, ako je potrebné túto tému ignorovať, ale vždy s úmyslom čo vykonať, aby ľudia nežili v strachu, v strese, aby poznali aj druhu stránku veci a tou je tá, že aj táto choroba je liečiteľná, je liečiteľná voľne dostupnými liekmi, keď sa začne včas, presne tak, ako v nedávnej minulosti, keď niekto začal pociťovať respiračné ťažkosti…!!!

Nikdy v žiadnom svojom článku na túto tému som nenapísal jediné slovo o tom, že Covid očkovanie by malo byť zakázané alebo žeby som od tohto očkovania kohokoľvek odhováral!

Jedine o čom v tejto súvislosti neústale píšem je to, že takto závažne, stále ešte experimentálne c-očkovanie by malo byť úplne na dobrovoľnej báze a na základe toho národ medzi sebou rozoštvávať, oddeľovať, rozdeľovať, je neadekvátne a absolútne nežiadúce…!

A ak si niektorí čitatelia mojich článkov zamieňajú kritiku (či už oprávnenú alebo podľa nich neoprávnenú) z nenávisťou a inými zlými prívlastkami, tak s tým ja nenarobím nič…

Tento článok píšem na rýchlo preto lebo poniektorí moji kritickí čitatelia mi zakaždým vytýkajú akúsi moju nenávisť, ale ich príspevky k mojej osobe ako takej, nesú známky nie len nenávisti, ale hlavne aj priania toho najhoršieho, citujem – „ferro, Tebe rozum už môže dodať len pľúcna ventilácia, po nej sa budeš chcieť očkovať hoci každý deň.“

Alebo – „…koľkí kvôli Vám umrú, lebo sa nedostanú na vyšetrenie?“

Alebo – „Neboj, ty nič, ferrinko, na pľúcnej ventilácii ti bude dobre“

Ja takéto osobné útoky a „priania“ o nikom nikdy nenapíšem, tak ako som ich vo svojich doterajších článkoch nikdy ani nenapísal!!!

Nuž veru, ako píšem vyššie v texte s takýmito občanmi SR nateraz nenarobím/nenarobíme nič. Je to ich názor, argumenty, ktorými by vyvrátili moje názory nemajú a teda im neostáva nič iné len takto lacno/laxne sa vybúriť pod mojimi (pravda aj pod inými) článkami.

Toto však nemôže a ani nikdy pre mňa nebude prekážka, aby som nenapísal svoj názor, ktorý sa snažím za každým podložiť argumentami, minimálne argumentami zdravého sedliackeho rozumu, životnými skúsenosťami a pohľadom na život priamo a nie ulizne…!!!

PS:

Nikto ma za moje články neplatí, platím sa sám vlastným vedomím a svedomím!!!

A ak ma niekto napadá, že pred novembrom 1989 by som si takéto články nedovolil písať, tak tomu odkazuje, že potom si nehovorme, že sme demokratický, pluralitný štát!!!

Pred novembrom 1989 som nemal potrebu písať články lebo ma nikto v mojom živote nedirigoval, tak ako ma diriguje teraz. Pravda ani pred novembrom 1989 som nikomu nedovolil, aby mi život dirigoval a nedovolím to ani nikomu z dnešných „mocných“, ktorí si dokonca „hrdo“ hovoria že sú „demokrati“ a pritom mi ako úplne zdravému, poctivo pracujúcemu človekovi, oddanému občanovi SR, zakazujú max čo môžu lebo som už niekoľko rokov absolútne zdraví, ako aj počas celého trvania Covid „pandémie“…, ale o tom som už písal a pravdepodobne ma dnešní „mocní“ ešte zopárkrát vyprovokujú, aby som o tomto napísal a to nič iné, len pravdu a opäť len pravdu!!!

Teda pravdu, o ktorej som absolútne presvedčený, minimálne z môjho pohľadu…

 

 

 

 

 

 

Prečo je to v opozícií také jednoduché a keď ste vo Vláde, tak takmer nemožné?

01.05.2024

Ktohovie, možno som až príliš netrpezlivý, možno som až príliš nedočkavý, ale od riadneho menovania Vlády SR po PV 2023, teda od momentu, kedy Vláda SR po PV 2023 získala plnú legitimitu tým, že jej Parlament SR vyslovil dôveru dňa 21.11.2023 – https://www.nrsr.sk/web/Default.aspx?sid=udalosti/udalost&MasterID=56497 ubehlo už viac, ako 5 mesiacov (!) a isté veci, [...]

RTVS a ich ďalšia dezinformácia lebo nie Dzurinda, ale Mečiar!

30.04.2024

Na TXT RTVS som sa dočítal „bombastickú“ správu, teda podľa mňa ak nie absolútne klamstvo, tak celkom určite dezinformáciu, že 01.05.2004 SR vstúpila do EÚ preto lebo Dzurinda! Všetky tieto zásluhy za vstup SR do EÚ sa dávajú Dzurindovi, ktorý na základe absolútneho zásahu USA-Sorosa do predvolebnej kampane pred PV 1998, síce voľby nevyhral, ale za pomoci SDĽ [...]

All for RTVS, All for Machaj. .. ,

28.04.2024

…ale aj All for Washington, All for the Pentagon, All for Brusel, All for Ukraine, All for Zelenskyj, All for the War in Ukraine a hlavne All against Russia, All against Putin! Presne tieto cudzie výrazy vo mne vyvolal pohľad do hľadiska, ale aj na pódium, na všetkých tých, ktorí sa tejto „slávnostnej“ udalosti RTVS priamo fyzicky zúčastnili v piatok 26.4.2024 v akejsi [...]

nemecko požiar

V Berlíne vzbĺkla hala firmy zo skupiny Diehl. Vyrába aj systém Iris-T dodaný Ukrajine

03.05.2024 21:45

S plameňmi v berlínskej časti Lichterfelde bojovalo 180 hasičov, ale požiar do večera pod kontrolou ešte nemali, napísala DPA.

Rusko / Špehovanie / Kyberkontrola /

Spojené štáty odsúdili ruské kyberútoky na Európu vrátane Slovenska, je za nimi známy aktér

03.05.2024 21:17

USA skupinu spojili napríklad aj so zasahovaním do amerických prezidentských volieb, ktoré vyhral Donald Trump.

brazília, priehrada, pretrhnutie, voda, záplava

Juh Brazílie sužujú najhoršie povodne za 80 rokov, 37 ľudí zomrelo

03.05.2024 20:37

Je to už štvrtá takáto ekologická katastrofa za rok, v júli, septembri a novembri 2023 udreli záplavy, pri ktorých zahynulo celkovo 75 ľudí.

gaza

Izrael dal Hamasu ultimátum: Máte týždeň, potom vstúpime do Rafahu

03.05.2024 20:20, aktualizované: 22:18

Izrael dal palestínskemu radikálnemu hnutiu Hamas týždeň na to, aby prijal dohodu o prímerí a prepustení rukojemníkov.