Založ si blog

Covid neschopní idioti, urobili zo mňa kripľa, zo dňa na deň! A z teba, ostatná Slovač?

Až do dnešných dní som bol človekom!

Až do dnešných dní som bol absolútne zdravým človekom!

Až do dnešných dní som bol absolútne zdravým človekom, čo sa týka respiračných ochorení! Až do dnešných dní som nepotreboval ambulantnú všeobecnú a ani inú odbornú ambulantnú zdravotnú starostlivosť!

Až do dnešných dní som nepotreboval ústavnú zdravotnú starostlivosť! (pobyt v nemocnici na dlhší čas!)

Až do dnešných dní som nijako finančne nezaťažoval naše zdravotníctvo!

Až do dnešných dní naše zdravotníctvo nemuselo na mňa, priamo, vynaložiť ani cent!

Až do dnešných dní som bol čistým prispievateľom do nášho zdravotníckeho systému!

Toto všetko bolo až do dnešných dní!

Od teraz je zo mňa Covid kripeľ, ktorý bude musieť zaťažovať náš zdravotnícky systém minimálne dvakrát až trikrát do týždňa, ak budem chcieť chodiť, ako úplne zdravý jedinec do práce, aby som mohol nášmu zdravotníckemu systému prispievať eurá cez svoje mzdové odvody na jeho chod!

Od teraz tak musím učiniť lebo som sa slobodne rozhodol, že si nenechám vykonať vnútro telový zásah do môjho zdravého organizmu akousi neoverenou, experimentálnou Covid vakcínou!

A ak sa od dnešných dní „dobrovoľne“ a „bez akéhokoľvek nátlaku“ (!) nepodrobím/nepoddám ani hlúpemu, nič o mojom zdravotnom stave, preukazujúcemu AG testovaniu, tak môžem, ako úplne zdravý človek ostať sedieť doma a čumieť do blba!!!

Toto potrebuje náš štát? Potrebuje naša spoločnosť, aby zdravý ľudia sedeli doma nečinne na zadku a do práce budú môcť ísť, až keď sa to Covid apartheidným idiotom vo „vláde“ SR uprace v ich absolútne pomätených, pomýlených, diktátorsko-despotických hlavách?

Alebo až na to dostanú pokyn z niekadiaľ z vonku?!

Tu na tomto mieste miestoprísažne prehlasujem, že od marca 2020 som si neni vedomý, žeby som niekoho vo svojom blízkom/vzdialenejšom okolí nakazil akoukoľvek respiračnou chorobou, teda ani C-19! Ak som tak niekomu na jeho zdravý učinil, tak nech ma za to zažaluje! Som zvedavý na základe akého vedeckého dôkazu to dokáže! Pretože neexistuje žiaden dôkaz, že konkrétne ten či onen, práve konkrétneho toho či oného, nakazil respiračným ochorením!!!

A na tomto mieste ešte miestoprísažnejšie prehlasujem, že nikoho z môjho blízkeho, či vzdialenejšieho okolia, neviním za to, žeby ma nakazil akoukoľvek respiračnou chorobou, teda aj C-19 lebo ako tvrdím, som po respiračnej stránke absolútne fit a robím maximum, teda rozumné maximum, aby som aj naďalej respiračne ostal zdravým! A nikoho nemám v pláne za to obviniť a dať na neho trestné oznámenie! NIKDY!!!

A keď niečo na mňa, po respiračnej stránke bude, ako sa vraví liezť, tak nebudem nečinne doma na lôžku čakať kým mi nebude, tak zle aby ma z môjho obydlia musela do nemocnice, polomŕtveho odviesť húkajúca sanitka, ale od prvého momentu nasadím liečbu a nevyberiem sa ani do práce, ani do kina, ani do obchodu, ani na športové podujatie ani nikam inam, kde by som mohol naozaj niekoho nakaziť lebo sa správam ZODPOVEDNE tak ako včera, tak i dnes, ako aj zajtra!!!!

Áno Slovač, dobre čítaš liečbu a ešte raz liečbu!!!

A keď chceš počuť/čítať akú! Nuž presne takú istú, ako doteraz, keď som ja alebo niekto z mojich blízkych pocítili, že na nás niečo po respiračnej stránke lezie, teda sa s dôverou obrátime na našu domácu lekárničku, kde je vždy po ruke ten správny medikament, ktorý nás za posledné roky, desaťročia nikdy nesklamal…!!! Samozrejme, že domáca lekárnička  musí byť pravidelne kontrolovaná, staré liečiva zákonnou cestou zlikvidované a doplnené tými istými resp. vynovenými, za nové…!!! A ak to bude málo, tak sa s dôverou obrátim na môjho všeobecného lekára a budem ho žiadať aby mi účinnú liečbu nasadil on lebo som presvedčený, že liečba v rannom počiatočnom štádiu na respiračné choroby existuje a nenechám sa odbiť, že mám sa doma sledovať a keď už bude najhoršie, tak mi rodinný príslušníci zavolajú sanitku a húkajúco sa nechám polomŕtvi odviesť do Covid „preplneného“ špitálu…!!!

Toto však naši dnešný Covid „vládny“ apartheidníci nechcú dovoliť lebo by akási USA Covid vakcína nešla na odbyt, keď jej už toľko, za naše peniaze nakúpili a zároveň by museli priznať, že nás vedome klamali a vedome absolútne bezdôvodne, neprimerane danej situácii gniavili!

Dnes je to viac než jasné, ale budú sa držať pri moci, akýmkoľvek diktátorským spôsobom lebo inak by politicky padli okamžite!

Je jasné, že ich politická Covid apartheidná, diktátorská ješitnosť, priznať si omyl, im to nedovolí a teda nám so zdravým Covid uvažovaním (v žiadnom prípade nie Covid podceňovaným uvažovaním!) neostáva nič iné, len vytvárať tak veľký verejný tlak, ktorý bude jednoznačne smerovať k ich pádu, aj politickému, tak či tak a to čo najskôr!!!

To že existuje iná cesta, ako sa popasovať s respiračnými chorobami, teda aj s „novým“ (minimálne dva roky starým) C-19, dokazuje vyhlásenie popredných českých medicínskych odborníkov (keď už naša Covid apartheidná verchuška nechce zobrať na vedomie slovenských odborníkov napr. p. Lakota, p. Török a iní!), ktoré si každý kto má záujem prečítať TU – https://blog.aktualne.cz/blogy/jan-hnizdil.php?itemid=40671 pod názvom – „Výzva lékařů a odborníků zabývajících se problematikou nemoci Covid-19“

ALE

za ešte väčšiu prioritu považujem, aby si aj naše slovenské Covid odborné konzílium a celá koaličná Covidová pospolitosť na čele so Zuzanou Čaputovou prečítali tento veľmi dôležitý dokument, ktorý pre štáty EÚ zverejnilo Európske centrum pre prevenciu a kontrolu chorôb (ECDC) 18.10.2021 pod veľavravným názvom – „Pokyny pre dohľad nad COVID-19 – prechod z núdzového dohľadu nad COVID-19 na rutinný dohľad nad respiračnými patogénmi“ – TU – https://www-ecdc-europa-eu.translate.goog/en/publications-data/covid-19-surveillance-guidance?_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=sk&_x_tr_hl=sk&_x_tr_pto=nui,sc

 

AKO TO, že sa o tomto ECDC Covid dokumente, minimálne na obrazovkách štátnej RTVS, nič občania SR nedozvedia?

Prečo RTVS nerozprúdi o tomto dokumente verejnú diskusiu s odborníkmi na túto Covid problematiku so širokého spektra názorov?

Mohlo by sa stať, žeby sa skončil Covid teror, aj na území SR?

Mohlo by sa stáť, žeby sa aj na Slovensku začalo na ochorenie C-19 pozerať oveľa triezvejším a hlavne rozumnejším pohľadom?

Mohlo by sa stáť, že aj na Slovensku by už nebol taký nátlak, neľudský nátlak na aplikáciu experimentálnej Covid vakcíny?

Mohlo by sa stáť, žeby sa aj na Slovensku vrátil život do normálnosti, z ktorej je už takmer dva roky na úplne vedľajšej koľaji?

Nuž mohlo, ale asi sa nesmie – ZATIAĽ nesmie!!!

 

 

 

 

 

 

Dnešné vedenie RTVS, na takúto pluralitu si trúfnete?

25.04.2024

Ak nie, tak na pozíciách, na ktorých momentálne ste, nemôžete, ba ani nesmiete ostať! Vláda SR pod vedením Fica, odsúhlasila nový Zákon o slovenskej televízii a slovenskom rozhlase. Je najvyšší čas ho v Parlamente SR prijať, nie na to, ako to hovorí dnešná opozícia a im vždy naklonené média dezinfoscény tzv. hlavného prúdu, ako aj všetky „apolitické“ [...]

Vláda sa zmenila, Prezident sa onedlho zmení, ale to je tak asi všetko!

25.04.2024

Som neskutočne rozhorčený! Áno a úplne právom! Iste, nie som sám, ale ja to v sebe držať nebudem! A o čo ide? Nuž „len“ o toto. Dnes ráno o :28 uverejnil svoj názor na „demokratické“ maniere Aktuality.sk, ktoré mi pripomínajú snahu o diktatúru. Nenapísal by som nič také, čoby bolo protištátne, nezákonné, protiústavné…jednoducho nič mimoriadne ani [...]

Aktuality. sk a ich diktátorské chúťky? !

25.04.2024

O Aktualitách.sk nemám ilúziu, žeby mali s demokraciou, čo i len trochu spoločné! Pre mňa osobne je to rýdzo propagandistické, dezinformačné, vysoko manipulatívne …médium. A absolútne politicky jednostranne orientované, pravda podľa nich, na tú jedinú „správnu“ stranu dejín. Avšak oni už nie sú len propagandistické, ale už začínajú vystrkovať svoje [...]

čaputová

Čaputová sa na záver úradovania v Košiciach stretla s Schusterom

26.04.2024 14:08

Súčasťou jej piatkového programu bola aj diskusia so študentmi žurnalistiky a politológie Filozofickej fakulty Univerzity P. J. Šafárika o význame slobodných médií pre demokraciu.

Fico, Kmec

Peniaze z plánu obnovy môžu byť podľa Fica štartom veľkých modernizačných programov

26.04.2024 13:54

Premiér Robert Fico to uviedol po pracovnom stretnutí s podpredsedom vlády SR pre Plán obnovy a odolnosti a využívania eurofondov Petrom Kmecom.

SR Bratislava RTVS protestný pochod BAX

PS organizuje ďalší protest, vláda podľa hnutia valcuje Slovensko po vzore autokratov

26.04.2024 13:30

Hlavnou témou protestu je boj proti ovládnutiu RTVS.

Andrej Danko, semafor

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43, aktualizované: 13:04

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.