Založ si blog

Slovač, prečo sa schovávaš? I. Matovič ťa chce vidieť! Smelo sa mu ukáž, aspoň jeden!

Najskôr citát – „…počul niekedy Ivermektín slovo. A bude ľudí klamať teda, že vlastne lepšie bolo kúpiť Ivermektín, ako nejaký Regeneron. Ukážte mi človeka, ktorého zachránil Ivermektín a ukážte mi Trumpa, ktorého zachránil Regeneron. Áno, ministerstvo zdravotníctva sa rozhodlo nakúpiť ten najlepší liek, ktorý dali americkému prezidentovi. A že stojí 2000 eur na to aby zachránil život človeku s Covidom? Áno, stojí 2000 eur. Naozaj ma nebaví, ďalej počúvať od nášho koaličného, akože partnera, debaty o tom , že či je hodný vlastne život 2000 eur.“

Toto môže povedať, buď nebotyčný manipulátor alebo rovnako vysoko mentálne siahajúci idiot!!!

A kto to povedal? Áno, povedal to samotný, slovutný Igor Matovič na svojej TB k Richardovi Sulíkovi dňa 19.5.2021 o 17:45 hod.

Tak ja prosím každého, ktorému Ivermektín pomohol, aby sa Igorovi išiel ukázať! Obávam sa, že tým pádom bude pred ministerstvom financií toľko ľudí, že bude potrebné, aby im niekto na miestne príslušnom úrade vybavil povolenie, vykonať takéto zhromaždenie lebo inak to bude zo strany verného to lokaja Igora Matoviča, ministra vnútra Romana Mikulca, považované za neoprávnené, nedovolené zhromažďovanie sa! A podľa Jaroslava Naďa „naj“ vojaka SR, to budú pravdepodobne len samé (fašistické) opice!!! Lebo Jarko, keď vidí zhromaždenie masy nespokojencov a sú to nespokojenci s ním a s „vládou“, ktorej je aj on „dôležitou“ súčasťou, tak on namiesto ľudských bytostí, vidí primáty!!!

A či občan-volič veríš alebo nie, na predmetnej TB, kde Igor Matovič vypustil z úst túto manipulátorsku „perlu“, sa nenašiel ani jeden „novinár“ , ktorý by Igorovi v tej chvíli skočil do reči a odkázal ho napríklad na  doc. MUDr. Pavol Töröka, CSc., ktorý by mu ukázal množstvo ľudí vyliečených aj pomocou Ivermektínu, bez aplikovania dvetisíc eur drahého Regeneronu. Ďalej ho mohli „novinári“ odkázať, aby Igor na svojej 800 tisícovej opancierovanej limuzíne navštívil Dvory nad Žitavou, priamo starostu Branislava Becíka. Áno, toho Branislava Becíka, ktorý vtedy – 3.2.2021, ešte Igorovej prvej vláde, vypovedal poslušnosť pri plnení si Matovičovej bludárskej úlohy permanentného povinného AG psieho testovania, ktorému sa Igor nemiestne, despoticko-diktátorsky vyhrážal, že za toto môže byť trestnoprávne stíhaný!

Branislav Becík by ho určite ochotne zaviedol, za miestnou obvodnou lekárkou MUDr. Eleonórou Molnárovou, ktorá by mu určite ochotne, aj po jej pracovnej dobe, vysvetlila a ukázala vyliečených Dvorčanov, práve pomocou Ivermektínu, ktorý stojí nejakých osem eur! A ak si Igor nenájde pri svojej pittsburskej „zaneprázdnenosti“ čas, tak nech si vo „svojej“ 800 tisícovej obrnenej, opancierovanej limuzíne, ktorú používa, ako ochranný štít pred vlastným národom z dôvodu jeho abnormálnej starostlivosti o jeho (národa SR) zdravie a životy, pozrie toto krátke video o MUDr. Eleonóre Molnárovej, o liečbe Covidu Ivermektínom – Video o liečení Ivermectinom v obci Dvory nad Žitavou – Zem&Vek (zemavek.sk)

Ďalšiu lekárku má Igor Matovič tak povediac pod nosom v Bratislave. Je to lekárka z bratislavskej Petržalky Etela Janeková (Slovenská lekárka dáva pacientom ivermektín, opísala svoje skúsenosti | TA3), ktorá o liečbe Ivermektínom okrem iného povedala aj toto – „Nemám pacienta, ktorý by sa po podaní Ivermektínu nezlepšil. Každý z nich mi povedal, že hneď ako užil prvé dve, tri dávky, cítil sa omnoho lepšie. Jeden pacient, ktorý dostal ivermektín, je po smrti, ale ten mal veľmi ťažké koexistujúce ochorenia. Takže nezomrel na Covid-19, ale s Covidom,“

No a teraz nech nám Igor Matovič ukáže slovenského „Trumpa“, ktorého takto úspešne vyliečil, takmer 250 krát drahší, ako Ivermektín, Regeneron!

O tom akosi niet zmienky ani v „objektívnych“ „slovenských“ médiach, ba ani v tých „neobjektívnych“ „konšpiračných“!

A ešte jedného človeka, občana, voliča SR, by som rád ukázal Igorovi Matovičovi. Áno, som to ja osobne a celá moja blízka, aj vzdialenejšia rodina.

Rád by som Igorovi Matovičovi ukázal občanov SR, ktorí za celý čas Covid ošiaľu, od marca 2020 do dnešných májových dní roku 2021 (15. mesiacov!), sa absolútne neriadili jeho Covid bludmi – nosenie rúška, nosenie respirátora, odstupy, dezinfekcia a pod. A za celý tento čas som/sme sa správali presne tak, ako pred Covid ošiaľom a za celý tento čas sme neboli ani raz chorí na nejaké respiračné ochorenie, C-19 nevynímajúc! Opakujem, stretávali sme sa bez akýchkoľvek obmedzení, bozkávali, objímali na privítanie – vnúčatá so starými rodičmi a naopak, a NIČ! Všetko absolútne v poriadku! Pýtam sa Igora Matoviča, ako je to možné? Odpovedám, áno Igor Matovič, je to možné lebo existuje niečo také ako správna životospráva, riadny, zdravý životný štýl a najme odbúranie zbytočného strachu, stresu z C-19 a pod.

A teraz sa pýtam ešte jednu vec, aj Igora Matoviča a hlavne tých vakcinofilov, keď som 15. mesiacov nepotreboval žiadnu Covid vakcínu, tak načo mi je teraz? A prečo ju musím užiť povinne?! Nech mi nikto nehovorí, že nemusím lebo, ako všetci vieme, robia sa všetky legislatívne kroky k tomu, aby ľudia bez zaočkovania Covid vakcínou, mali znemožnené plnohodnotne žiť! (tomu sa budem podrobnejšie venovať v inom mojom názorovo článku!)

A, ako si ma Igor Matovič nájde? Nuž jednoducho! Veď on si už dokázal nájsť onakvejších ľudí, ako som ja!!! Úprimne sa teším na stretnutie a poprosil by som aj média, keby pri tom boli a odvysielali to v priamom prenose!!!

 

Dnešné vedenie RTVS, na takúto pluralitu si trúfnete?

25.04.2024

Ak nie, tak na pozíciách, na ktorých momentálne ste, nemôžete, ba ani nesmiete ostať! Vláda SR pod vedením Fica, odsúhlasila nový Zákon o slovenskej televízii a slovenskom rozhlase. Je najvyšší čas ho v Parlamente SR prijať, nie na to, ako to hovorí dnešná opozícia a im vždy naklonené média dezinfoscény tzv. hlavného prúdu, ako aj všetky „apolitické“ [...]

Vláda sa zmenila, Prezident sa onedlho zmení, ale to je tak asi všetko!

25.04.2024

Som neskutočne rozhorčený! Áno a úplne právom! Iste, nie som sám, ale ja to v sebe držať nebudem! A o čo ide? Nuž „len“ o toto. Dnes ráno o :28 uverejnil svoj názor na „demokratické“ maniere Aktuality.sk, ktoré mi pripomínajú snahu o diktatúru. Nenapísal by som nič také, čoby bolo protištátne, nezákonné, protiústavné…jednoducho nič mimoriadne ani [...]

Aktuality. sk a ich diktátorské chúťky? !

25.04.2024

O Aktualitách.sk nemám ilúziu, žeby mali s demokraciou, čo i len trochu spoločné! Pre mňa osobne je to rýdzo propagandistické, dezinformačné, vysoko manipulatívne …médium. A absolútne politicky jednostranne orientované, pravda podľa nich, na tú jedinú „správnu“ stranu dejín. Avšak oni už nie sú len propagandistické, ale už začínajú vystrkovať svoje [...]

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

polícia oživovanie

VIDEO: Išlo o sekundy. Petržalskí policajti nezaváhali, zachránili život mužovi

25.04.2024 18:00

Policajti sa pristavili pri dopravnej nehode, keď si zrazu všimli na zemi muža v bezvedomí.