Založ si blog

Prosím prečítajte si môj dnešný článok.

Dobrý deň Vážený občan Slovenskej republiky, prosím prečítaj si môj dnešný článok z názvom „Harabin, Vasky, Daňo a spravodlivosť“ v mojom archíve blogov „ferro“, https://ferro.blog.pravda.sk/2020/01/10/harabin-vasky-dano-a-spravodlivost/, zaujíma ma Váš názor. Ďakujem, Váš FERRO .

Toto je Čaputovej maslo na hlave, tak nech to so Zelenským vyrieši ona!

26.07.2024

Za ostatné dva týždne sa toho udialo naozaj dosť. Či už tu doma alebo v EP alebo v USA… Postupne sa dostanem ku každej udalosti, ale dnes k tej najaktuálnejšej. A je to tu! Tak, ako som počas tých dlhých mesiacov od 24.2.2022, kedy RF vojensky „nevyprovokovane“ vstúpila na územie Ukrajiny, písal a upozorňoval na to, že ak sa Ukrajine, konkrétne Zelenskému, [...]

Biden verí Putinovi a povzbudzuje ho do konečného víťazstva, Trumpa si vybral za svoju pravú ruku!

12.07.2024

A takýto človek vraj „vládne“ svetu? A takémuto človeku sa EÚ klania? Naozaj toto už ani nie je smiešne! Toto je tragédia, ktorá môže ľudstvo veľmi mrzieť! Toto je na hlboké zamyslenie sa! Je nemysliteľné, aby človek s tak ťažkým mentálnym postihnutím, aké s najväčšou pravdepodobnosťou má „prezident“ USA Joe Biden, bol ten, ktorého budú poslúchať [...]

Samit NATO Washington 2024 – spolok mierotvorcov alebo kazisvetov?

11.07.2024

Hneď na úvod celkom jasne napíšem, že ak by to bolo v mojej moci, tak by som okamžite z tohto spolku stiahol Pellegriniho aj Blanára a nechal by som tam za SR len tých najnižšie protokolárne postavených z nášho rezortu zahraničnej diplomacie, ktorý by tam boli pro forma! Z obsahu článku jasne vyplynie prečo. Ale pekne po poriadku. Vo Washingtone prebieha stretnutie NATO, [...]

Peter Gregor, ta3

Podplukovník Gregor: Kto lietal na migoch, si do F-16 nesadne. Výcvik sme postavili na nových a mladých ľuďoch

27.07.2024 10:00

Na F-16 sa lieta úžasne. Vieme s nimi robiť veci, ktoré sme doteraz nemohli so žiadnym iným strojom, povedal pre ta3 veliteľ letky F-16 Peter Gregor.

Biden

Biden plánuje justičné zmeny a obmedzenie prezidentskej imunity

27.07.2024 09:35

Americký prezident predstaví verejnosti svoje reformné plány týkajúce sa Najvyššieho súdu.

Trump atentát

FBI potvrdila, že Trumpa zasiahla do ucha guľka atentátnika alebo jej fragment

27.07.2024 08:58

Federálny úrad pre vyšetrovanie ukončil dohady a konšpiračné teórie ohľadne príčiny Trumpovho zranenia.

Usain Bolt

KVÍZ: Najslávnejší olympijskí víťazi všetkých čias, poznáte ich?

27.07.2024 08:35

V Paríži sa práve začali hry XXXIII. olympiády a my sa pozrieme do histórie. Kto sú najúspešnejší športovci všetkých čias? Otestujte sa.