Založ si blog

Deň, keď majú naše deti narodeniny !

Dnes je pre mňa a moju manželku, ten najkrajší deň v roku. Naša dcérenka má 12 rokov ! Presne pred dvanástimi rokmi o 7:50 hod., prišla naša dcérenka na tento nádherný svet !

Tento deň a túto hodinu si budem pamätať do mojich posledných dní, lebo bol som pri pôrode, a samozrejme, že som bol celú noc v nemocnici, v jednej miestnosti, pri manželke, a očakávali sme príchod nášho potomka. Vedeli sme že to bude dievčatko, a ja som sa s mojou dcérenkou zhováral ešte keď bola v maminkinom brušku .

Bol som „prvý“ čo videl našu milovanú dcérenku, keď prišla na tento svet, bol som „prvý“, čo počul ten nádherný plač dieťatka, ktoré sa prvý krát nadýchlo. Bol som hrdý na moju milovanú manželku, ktorá priviedla na svet našu dcérenku, a najlepšie to vystihol pán doktor, ktorý pomáhal našej dcérenke na svet, „mamička, držali ste sa výborne!“ ( a veru aj ja, odišiel som s pôrodnej sály po vlastných).

Prajem všetkým otcom, mužom, a ak chcete aj chlapom, aby zažili (ak im to okolnosti umožňujú) tú nesmierne šťastnú  emóciu, keď ste pri tom, kedy Vaše dieťa prichádza na svet !

Áno, nehanbím sa za to, že po návrate domov som si od toho vypätia, od šťastia a mnou lomcujúcich emócií, že Ja som otec !, aj veru nahlas poplakal. A toto sú slzy šťastia, za ktoré by sme sa mi „neoblomní“ a „tvrdí“ chlapi, nikdy nemali hanbiť !

Prajem, nielen našej milovanej dcérenke, ale aj všetkým Vám, čo máte dnes ten krásny deň, deň narodenia, aby ste boli zdraví, aby ste boli čo najviac dní v roku šťastný (žiaľ život prináša aj smutné chvíle), aby Vás Vaši rodičia (ak ich ešte máte, ja mám to šťastie, že rodičia ešte žijú) milovali a zbožňovali minimálne tak, ako ja a moja manželka milujeme a zbožňujeme našu dcérenku.

A Vám všetkým, ktorí máte doma dieťa, ktoré má dnes ten nádherný deň, výročie svojho príchodu na tento nádherný svet, a to bez ohľadu na vek Vášho dieťaťa, prajem, aby Vaše deti boli zdravé a šťastné, a aby Ste ich po celý zbytok svojho života milovali a zbožňovali minimálne tak, ako ja a moja manželka milujeme a zbožňujeme našu dcérenku .

 

V tento deň, keď oslavujeme príchod našich detí na tento svet, ale nielen v tento deň, patrí od nás manželov a otcov, ale aj synov,  jedno veľké Ďakujem, našim manželkám, naším mamám , za to, že nám a  našim deťom, dali život, a že nás nadovšetko milujú, starajú sa o nás, nehľadia na seba a svoje potreby !

Voliči I. Korčoka, dožadujte sa ho, aby Vám jasne a bez okolkov vysvetlil toto!

27.03.2024

Úspešný kandidát na prezidenta v I. kole prezidentských volieb, kade chodí, všade tvrdí, že zapojenie sa NATO do vojny na Ukrajine, na východe Ukrajiny, fyzicky aj vlastnými vojenskými ľudskými zdrojmi je mýtus a že je to iba strašenie Slovákov Ficom a dnešnou vládnou koalíciou! Všade kade chodí manipuluje svojich, zväčša mladých (v tejto oblasti absolútne [...]

Slováci, tu je dôkaz, že v spravodajstve RTVS vládne tvrdá cenzúra! Zmeny sú nevyhnutné!

27.03.2024

Ej, ale nám dnešná opozícia, západom platené mimovládky na čele s Čaputovou kvília, že vládna koalícia si chce podmaniť RTVS, že si ju chce tzv. sprivatizovať, že si z nej chce urobiť vládnu „hlasnú“ trúbu a tak podobne! Naozaj? Je to tak? Alebo je to úplne naopak a že zmeny v RTVS a hlavne v spravodajstve, sú nevyhnutné z tohto hlavného dôvodu?! A ten [...]

Slováci všimli ste si? Aké sú po sobote zapredanecké média zahľadené do Štefana Harabina?

26.03.2024

Prečo asi? Lebo sú nebodaj nestranné? Nuž ale pekne po poriadku. Pred sobotnými PrV, zapredanecké média akými sú pre mňa osobne – Sme.sk, Aktuality.sk, Denník N, TV Markíza, TV JOJ…sa k Štefanovi Harabinovi správali nevyberane mediálne hrubo! Doslova mu mediálne nadávali do ruského dezoláta, pro ruského trolla, že je to najväčšia škodná pre Slovensko…a [...]

zalužnyj, syrskyj

Zelenskyj hovoril o polmilióne mobilizovaných. General Syrskyj: Potrebujeme výrazne menej vojakov

29.03.2024 14:16

Ukrajinská armáda bude musieť pre obranu pred ruskou inváziou mobilizovať menej vojakov, než sa pôvodne očakávalo.

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10

Evakuovať museli 50 ľudí.

Putin

Rutte: Vyšetrovanie ruskej propagandistickej siete je veľmi znepokojujúce

29.03.2024 12:54, aktualizované: 13:58

Činnosť proruskej špionážnej siete vyšetruje poľská kontrarozviedka a tiež belgické či české spravodajské služby.

forró, fico, galanta

Tlačila na Forróa vláda? Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len predseda, stretnutie s Korčokom zrušil svojvoľne

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.