Založ si blog

Kotlebovci, škodíte si sami alebo je to inak?

Buďme korektní resp. ja budem korektný.

Ak je niečo zlé na politických subjektoch, ktoré sú nám politicky blízke/bližšie, tak to je potrebné priamo a na rovinu pomenovať.

Áno, ja sa netajím, že s mnohými vecami, ktoré robilo a robí K-ĽSNS som plne v súlade.

Ale ak toto je pravda, tak tu sa naozaj s nimi nezhodnem absolútne ani náhodou, ba ani to nemôžem prejsť mlčky.

Osobne som to nevidel a to som si išiel dnes ráno autom do práce oči vyočiť, či to niekde popri ceste (asi 8 km) na nejakom reklamnom panely (billboarde) neuvidím.

„žiaľ“ resp. chvalabohu som také niečo nevidel.

A čo som to nevidel?

Nuž niečo, na čo ma neupozornili média dezinfoscény hlavného prúdu (Sme.sk, Aktuality.sk, Denník N…), ale tie „zlé“ média alternatívy,  pre ktoré by napr. Ivan Korčok, ak by bol zvolený za Prezidenta SR, zvolával Bezpečnostnú radu SR a to konkrétne HLAVNÝ DENNÍK.

Pozri TU – https://www.hlavnydennik.sk/2024/04/18/tak-toto-tu-este-vazne-nebolo-kotlebovci-vytiahli-originalne-billboardy

Ak je to pravda, tak s niečím takým sa naozaj nedá súhlasiť!

Rozumný človek, nech už má akýkoľvek odmietavý postoj k súčasnej bruselskej EÚ, sa takto vyjadrovať nesmie a nie to ešte verejne na verejných reklamných plochách!

Na predmetnom reklamnom plagáte K-ĽSNS do volieb do EP, je takýto slogan – „ÚNIA NÁS NIČÍ, pošli ju do ****“

Naozaj nechutné!

Každý aj malý človiečik, ktorý už vie čítať, vie, čo znamenajú resp. aké slovo, si je potrebné doplniť namiesto tých 4 hviezdičiek.

Iste, aj ja mám voči dnešnej EÚ, jeho vedeniu, jeho parlamentnej skladbe, hlavne k EK na čele s akousi Leyenovou, obrovské výhrady a nepáči sa mi to!

Ale používať vulgárne výrazy i keď „len“ náznakom, na verejnom stacionárnom priestranstve, nie je na mieste!

Toto nie je správna cesta, ako zmeniť nie len EÚ, ale aj celú Európu!

Vážení vo vedení K-ĽSNS, čo keby ste Váš, tentokrát naozaj nepodarený reklamný slogan, zmenili napr. takto: – „ÚNIA NÁS NIČÍ, SLOVENSKO Z NEJ VON FIČÍ“

Na dnes len toľko.

P.S.:

Takže K-ĽSNS, buď si škodíte sami, že ste to boli Vy, čo ste dali na verejnosť takéto naozaj nechutné reklamy alebo Vám niekto takto chce uškodiť?

 

Toto je Čaputovej maslo na hlave, tak nech to so Zelenským vyrieši ona!

26.07.2024

Za ostatné dva týždne sa toho udialo naozaj dosť. Či už tu doma alebo v EP alebo v USA… Postupne sa dostanem ku každej udalosti, ale dnes k tej najaktuálnejšej. A je to tu! Tak, ako som počas tých dlhých mesiacov od 24.2.2022, kedy RF vojensky „nevyprovokovane“ vstúpila na územie Ukrajiny, písal a upozorňoval na to, že ak sa Ukrajine, konkrétne Zelenskému, [...]

Biden verí Putinovi a povzbudzuje ho do konečného víťazstva, Trumpa si vybral za svoju pravú ruku!

12.07.2024

A takýto človek vraj „vládne“ svetu? A takémuto človeku sa EÚ klania? Naozaj toto už ani nie je smiešne! Toto je tragédia, ktorá môže ľudstvo veľmi mrzieť! Toto je na hlboké zamyslenie sa! Je nemysliteľné, aby človek s tak ťažkým mentálnym postihnutím, aké s najväčšou pravdepodobnosťou má „prezident“ USA Joe Biden, bol ten, ktorého budú poslúchať [...]

Samit NATO Washington 2024 – spolok mierotvorcov alebo kazisvetov?

11.07.2024

Hneď na úvod celkom jasne napíšem, že ak by to bolo v mojej moci, tak by som okamžite z tohto spolku stiahol Pellegriniho aj Blanára a nechal by som tam za SR len tých najnižšie protokolárne postavených z nášho rezortu zahraničnej diplomacie, ktorý by tam boli pro forma! Z obsahu článku jasne vyplynie prečo. Ale pekne po poriadku. Vo Washingtone prebieha stretnutie NATO, [...]

Trump atentát

FBI potvrdila, že Trumpa zasiahla do ucha guľka atentátnika alebo jej fragment

27.07.2024 08:58

Federálny úrad pre vyšetrovanie ukončil dohady a konšpiračné teórie ohľadne príčiny Trumpovho zranenia.

Usain Bolt

KVÍZ: Najslávnejší olympijskí víťazi všetkých čias, poznáte ich?

27.07.2024 08:35

V Paríži sa práve začali hry XXXIII. olympiády a my sa pozrieme do histórie. Kto sú najúspešnejší športovci všetkých čias? Otestujte sa.

vojna na Ukrajine, Grad

ONLINE: Šéf estónskej rozviedky: Putin má zdroje na vojnu aj v roku 2025, ale tiež ťažké straty

27.07.2024 07:10, aktualizované: 07:56

Ukrajine sa podarilo odvrátiť veľký ruský útok v Doneckej oblasti - Rusko napreduje, ale s veľkými stratami, uviedol šéf estónskej rozviedky Ants Kiviselg.

krizovatka-d1-d4

Diaľnica D1 v smere z Trnavy do Bratislavy je do obeda uzavretá

27.07.2024 07:04

Diaľnica D1 v úseku od 27. do 12,5. kilometra v smere z Trnavy do Bratislavy je do 12.00 h úplne uzavretá.