Založ si blog

Toto je šialenstvo ! Treba s tým okamžite prestať !

Skôr, ako sa dostanem k podstate môjho dnešného článku, chcem hneď v úvode jasne, kategoricky a dôrazne podotknúť, že moje doteraz všetky články, vrátane dnešného a dúfam aj tie budúce (vysvetlím v závere článku) nemajú za cieľ urážať, ponižovať, obviňovať a pod. Bol som niekým (nepredstavil sa a pritom on – oni, moju identitu poznajú) dôrazne upozornený, že niektoré vety v mojich článkoch sú účelové a nepodložené dôkazmi ! Áno moje články sú vyslovene mojim názorom, ktorý si vytváram na základe voľne prístupných informácií (média, Facebook, YouTube a pod.) a hlavne na základe vlastných životných skúsenosti, ktorých mám naozaj dostatok z dôb slobody pred 1989 a hlavne z dôb „slobody“ po 1989. Je nemiestne upozorňovať niekoho na účelovosť jeho názorov a už vôbec nato, že tento názor nie je podložený dôkazmi. Nuž vážení, áno každý názor vyslovený verejne má istý účel a ak nie je vyslovene urážlivý, dehonestujúci, ale je vytvorený na základe verejného vystupovania osôb ktorých sa to týka, tak je to v poriadku a nemal by byť umelo potláčaný tým, že sa stiahne z obehu ! Moje články si každý slobodne prečíta, slobodne sa k ním vyjadrí – pochvalne, odmietavo, dehonestujúco, ale nikto nikoho nasilu nenúti, aby to čítal. Je to presne ako s TV, keď vás to nebaví, tak stlačíte červené tlačidlo na ovládači a idete od toho preč.

A teraz k podstate môjho dnešného článku. Nuž priznám sa neveril som vlastným ušiam a bol som v šoku, keď som si pozrel a hlavne vypočul ostatnú TB Igora Matoviča o ďalšom „uvoľňovaní“ korona obmedzení ! Budem sa venovať len jednej informácií, ktorú považujem za nesmierne škodlivú pre ďalší vývoj našej mladej a budúcej generácie ! Slová, ktoré v priamom prenose vyriekla prof. Henrieta Hudečková (vedúca Ústavu verejného zdravotníctva JLF UK) považujem a je to môj osobný názor, za nesmierne nebezpečný pre naše zdravie a životy. Nech sa páči posúďte sami, citujem – „…osobná hygien, respiračná hygiena, dezinfekčná hygiena, ktorú som tu spomínala a dodržiavanie tých sociálno-dištančných vzdialeností to sú naše súčasné zbrane. Ja myslím, že toho rúška sa tak ľahko nezbavíme. To je na niekoľko rokov možno už aj doživotne…, …máme tu ešte jednu šancu, ako sa popasovať s tým ochorením a to je očkovanie – očkovacia látka. Očkovacia látka sa pripravuje. Viac ako tridsať firiem sa pustilo do tohto. Na rozdiel od iných vakcín, táto okrem prípravy, sú rôzne teda typy tých vakcín, ktoré sa vyvíjajú, ale čo je dôležité, aby boli bezpečné, aby boli účinné…, …je dôležité, že hľadá sa aj spôsob výroby, na rozdiel od iných vakcín, aby sa v miliardách vyrábala…“ Naozaj toto z jej vystúpenia musí každému zdravo uvažujúcemu človekovi stačiť nato, aby pochopil, že je to nebezpečné takto strašiť verejnosť hlavne, ak dnes už vieme, o tomto novom korona víruse (mimochodom podľa iných vedeckých dostupných informácií, organizmus človeka ich obsahuje tisícky „druhov“ !), že jedinou „vakcínou“, ktorá ho dokáže poraziť je vlastná imunita každého z nás a teda je potrebné, aby z TV obrazoviek zaznievali hlavne odkazy pre občanov SR, ale aj sveta, o tom, aby dbali o bežnú prirodzenú hygienu (umývanie rúk, zakrývať si rukou ústa keď kýchame alebo kašleme, udržiavať naše obydlia v primeranej čistote, nie prehnanej!), aby nechodili na chemické „vitamíny“ do lekárni, ale aby tie peniažky venovali na nákup čerstvého ovocia a zeleniny, ktoré sú prirodzené pre naše zemepisne šírky – jablká, čerešne, slivky, hrušky, marhule, kapusta, červená repa, zemiaky, mrkva, kaleráb a pod. (ne za každú cenu exotické, subtropické a tropické ovocie! – lebo ja nato mám! ), ďalej je potrebné v prvej rade dbať nato, aby naše deti mali veľa pohybu na zdravom a čerstvom vzduchu (potláčať vysedávanie pri elektronických vymoženostiach), teda jednoducho a zdravým rozum povedané žime tak, aby nás nič len tak ľahko nepoložilo. Ja prof. Hudečkovej neberiem jej odborný, jednostranný pohľad na boj proti tomuto vírusu, ja jej nezazlievam, že doživotne chce chodiť v rúšku a že keď sa vyvinie „účinná“ vakcína, tak sa ňou nechá zaočkovať. Myslím to naozaj úprimne, v žiadnom prípade nie ironický, ba ani sarkastický. Je to jej slobodná  vôľa ! Zároveň ju však žiadam, aby dala aj nám slobodnú vôľu, ako sa budeme brániť a aké my budeme používať „zbrane“ proti vírusu, u ktorého je dnes už celkom presne dokázané, že u tých čo bol zistený, tak z 99 % ho buď infikovaní ani nepostrehli, že ho majú, alebo mali slabé nanajvýš mierne príznaky. Čo je to za nebezpečná „pliaga“, z ktorej sa masy infikovaných už vyliečili a od prof. Hudečkovej vieme, že vývoj účinnej vakcíny môže trvať aj dvadsať rokov ?! Ako to, že v médiach nedostávajú priestor aj tí vedci a profesori, ktorí tvrdia opak, ako prof. Hudečková ?! Ako to, že sa v médiach nikto nepýta na otázku – „existuje štatistika, akí ľudia to umierajú „na“ tento nový koronavírus ? Kto sú tí čo sa samo vyliečili ? A nosili oni povinne rúška ? A mali ho aspoň raz na ústach resp. tvári ? Prečo sa odborná verejnosť nezameriava a neskúma týchto, v státisícoch samo vyliečených ľudí ? Tam nech hľadajú, priamo v ich imunitnom systéme, naozaj účinnú „vakcínu“ a nie umelo v laboratóriách !“ a pod. Ďalej, keď sa nás snažia presvedčiť, že tento nový koronavírus nebol „vyrobený“ v laboratóriách, ale je prirodzeným zvieracím koronavírusom (vraj z netopiera), tak prečo protilátku chceme umelo vyrobiť v laboratóriách ? Prečo, ako som už vyššie uviedol, nehľadáme účinnú protilátku v telách a organizmoch tých státisícov ľudí, ktorí úspešne prekonali toto ochorenie na tento nesmierne nebezpečný vírus. Veď ich organizmus si sám vyvinul účinnú protilátku ! Tak ju prosím v našich telách a organizmoch hľadajte a nájdite ! Či je jednoduchšie sa zavrieť do laboratórií a vynakladať na to obrovské finančné prostriedky, aby sa potom vrátili aj s „primeraným“ večným ziskom, tak nariadime ľudstvu celého sveta, aby boli povinne očkovaní ?! NIE, NIE a ešte raz NIE. Ja a moji blízky sme od samého začiatku nenosili rúško, naozaj len tam, kde to bolo nevyhnutné, ale nie zo strachu o vlastné zdravie, ale zo strachu, že nám štát udelí mastnú pokutu. Ja osobne som si minimálne z nosa stiahol rúško, a dýchal som čerstvý vzduch všade tam kde sa to dalo. Odmietam, aby mi niekto takýmito a podobnými nezmyselnými príkazmi ničil zdravie a oslaboval moju prirodzenú imunitu !

A preto, kto chce nosiť rúško tak nech sa páči, nech každý dostane slobodnú vôľu ! Ale oficiálne prezentovať, že rúško je jediná najúčinnejšia zbraň, je podľa môjho názoru nemiestne a nemalo by to byť prezentované, ako oficiálny postoj štátu. Ja kategoricky odmietam, takéto bezprecedentné obmedzovanie slobody. Pozrime sa k našim susedom napr. Česká republika – od 01.07.2020 rušia povinnosť nosiť rúška už aj v interiéroch a hromadnej doprave. Prečo asi ? Tam nemajú v odbornom konzíliu ľudí s tak vyhraneným, ,kategorickým, ba priam až diktátorským názorom na nosenie rúšok ?! Alebo majú iné informácie o tomto koronavíruse ?! A ak áno, tak sa skúsme to od nich nejakým spôsobom dozvedieť a opýtajme sa ich prečo oni takto verejne a oficiálne neoznamujú svojim viac ako 10 miliónom obyvateľom, že rúška sa nezbavia minimálne na doživotie !

Takže môj záver a hlavne môj slobodný (na teraz) názor  je jednoznačný ! Kto považuje slová prof. Henriety Hudečkovej pre seba a svojich blízkych, ako za slová, ktoré ich ochránia pred akýmkoľvek koronavírusom, tak nech sa páči, noste rúška doživotne, ale ja osobne (a verím, že je nás v našom štáte oveľa viac ako tých prvých) odmietam „bojovať“ proti akémukoľvek vírusu akýmsi kúskom látky, ktorý mi bráni nadýchnuť sa čerstvého vzduchu a núti ma dýchať vlastný telesný odpad a aj naďalej sa budem riadiť zdravým rozumom, tak ako sa ním riadili naši predkovia – zdravý životný štýl, veľa pohybu, posilňovanie imunitného systéme a to tým, že sa nesnažiť žiť v umelom sterilnom prostredí, ale žiť v prostredí, trochu aj „špinavom“ lebo telo potrebuje stále s niečím „bojovať“, aby bolo silné a odolné !!!

Dovoľte ešte jeden môj názor . Aj z vyššie uvedeného je nesmierne dôležité, aby vláda Igora Matoviča čím skôr skončila svoje neodborné a ustráchané pôsobenie, alebo minimálne, aby aspoň Igor Matovič bol zbavený funkcie predsedu vlády SR a to z jediného dôvodu. Z dôvodu, aby do odborného medicínskeho konzília boli „vpustení“ aj odborníci z iných oblastí medicíny a to hlavne imunológovia, onkológovia, psychiatri a aby toto konzílium pôsobilo v „ústraní“ a najhlavnejšie slovo by teraz mali dostať odborné konzília zložené predovšetkým z ekonómov, zamestnávateľov a zamestnancov. Je potrebné, čo najskôr sa zbaviť zbytočného strachu a zbytočných, ľudský život obmedzujúcich opatrení a začať normálny život plný poctivej práce, športu a zábavy. Len toto nás posilní, posilní našu odolnosť a imunitu proti takým „nebezpečným“ pliagam, ako je tento posledný nový koronavírus, lebo jedno je isté aj tento nový koronavírus bude v budúcnosti nahradený iným novším a neskôr ešte novším a takto to pôjde až do skonania sveta.

Ale aby som tiež nebol len jednostranne zameraný, tak celkom úprimne priznávam, že pre to jedno percento na živote ohrozených ľudí týmto novým koronavírusom, môže a možno aj je tento vírus nebezpečný, ale ako už dnes vieme, toto jedno percento ľudí má aj iné chronické, dlhodobé zdravotné problémy a teda áno, tých je potrebné chrániť, ale nielen proti tomuto vírusu ale aj proti „bežnému“ vírusu „bežnej“ chrípky a tu nech sa zamerajú všetky epidemiologické opatrenia, tu nech sa vynakladajú finančné prostriedky na ich ochranu. Ja som v tom plne solidárny a keďže som minimálne dvadsať rokov nebol u lekára (odporúčam každému lebo chorý nie ste vtedy keď vojdete do ordinácie, ale až vtedy keď z nej vyjdete!), tak súhlasím aby všetky mnou vynaložené prostriedky, ktoré mi boli sťahované zo mzdy na zdravotnú starostlivosť (zdravotné poistenie, nemocenské poistenie – v mojom prípade to predstavuje niekde na úrovni 12 000 eur/20 rokov) boli použité na zdravotnú starostlivosť všetkých tých, ktorých tento nový korona vírus naozaj ohrozuje na zdraví a živote. Ale nás ostatných (a je nás absolútna väčšina), zdravých a zdatných, nechajte voľne dýchať a poctivo pracovať, aby sme sa mohli zdravo stravovať, zdravo žiť a aby z našich odvodov zo mzdy bolo dostatok finančných prostriedkov na liečbu pre tých našich spoluobčanov, ktorí to naozaj potrebujú !

Záver :

Na začiatku tohto môjho príspevku som sa dotkol toho, že som bol niekým upozornený na to, že môže byť so mnou „prerušená“ spolupráca na stránkach blogpravda. Nebudem to komentovať. Len tým, čo si radi prečítajú moje články, ale aj tí čo s mojimi článkami kategorický nesúhlasia, dávam na vedomie, že sa môže stať, že nie s mojej vôle, ale z vôle iného/iných už nebudete mať možnosť si na blogpravda prečítať ničím neškodný názor pisateľa – FERRA. Bude mi to síce ľúto, aj ma to bude mrzieť, aj ma to bude zdravo hnevať, ale v žiadnom prípade to nebude znamenať, že FERRO skončí. Lebo ak si hovoríme, že sme demokratický štát, tak v demokratickom štáte sa takéto nasilu zatváranie úst nerobí a nesmie robiť – dávam do pozornosti Ústavu SR – čl. 12 ods. (4) – Nikomu nesmie byť spôsobená ujma na právach pre to, že uplatňuje svoje základné práva a slobody. Čl. 17, ods. (1) – Osobná sloboda sa zaručuje. Čl. 26 ods. (1) – Sloboda prejavu a právo na informácie sú zaručené a hlavne Čl. 26 ods. (3) – Cenzúra sa zakazuje !!!

 

 

Kotlebovci, škodíte si sami alebo je to inak?

19.04.2024

Buďme korektní resp. ja budem korektný. Ak je niečo zlé na politických subjektoch, ktoré sú nám politicky blízke/bližšie, tak to je potrebné priamo a na rovinu pomenovať. Áno, ja sa netajím, že s mnohými vecami, ktoré robilo a robí K-ĽSNS som plne v súlade. Ale ak toto je pravda, tak tu sa naozaj s nimi nezhodnem absolútne ani náhodou, ba ani to nemôžem prejsť [...]

Šimečka st. , M. Vášáryová a spol. , ak vyzbierané peniaze použijete na toto, Slovensko Vám bude vďačné! Inak nie!

18.04.2024

Celá neoliberálna časť slovenskej spoločnosti na čele s neoliberálnymi médiami dezinfoscény hlavného prúdu (Sme.sk, Aktuality.sk, Denník N, TV Markíza, TV JOJ…) sa doslova vytešujú z toho, že za dva(2!) dni sa na Slovensku vyzbieralo takmer 800 000 € na zbrane pre Zelenského Ukrajinu! Pozri TU – „Slovensko prispeje na nákup munície pre Ukrajinu, iniciatívu [...]

Prihovorí sa Čaputová na Ústavnom súde SR za Mazáka?

17.04.2024

Prof. JUDr. Ján Mazák, PhD. (ďalej len Mazák) je bezpochyby odborník vo svojom povolaní, o čom svedčí aj jeho širší „životopis“, minimálne tento – https://sk.wikipedia.org/wiki/J%C3%A1n_Maz%C3%A1k To však neznamená, že Mazák je aj korektná osoba, nestranná osoba a osoba, ktorá nerobí chyby. Zároveň to neznamená, žeby Mazák bol za svoje chyby [...]

Kaczynski lech

Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze

19.04.2024 23:16

Letecké nešťastie sa odohralo 10. apríla 2010 pri meste Smolensk na západe Ruska.

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.