Založ si blog

Šéfredaktor Matúš Kostolný z Denníka N, toto je tiež len taká moja satira. Môže byť?

Denník N má vraj satirickú reláciu pod názvom – „Toto vystrihneme“

Jej ostatná verzia bola odvysielaná na Podcaste Denníka N dňa 13.6.2024 – Pozri resp. vypočuj si TU (teda ak si to predplatíte!) – https://dennikn.sk/4047208/toto-vystrihneme-bluznivy-sen-tychto-dni-yodel-remix/?ref=list

No a tu sa im podaril takýto satirický kúsok, teda satirický podľa šéfredaktora Denníka N Matúša Kostolného – citujem troch protagonistov tejto, vraj politickej satiry – Braňo Bezák, Zuzana Vitková a Adam Znášik – „Počúvate podcast, ktorý sa volá: Toto vystrihneme. Dnes v zostave Zuzana Vitková, Adam Znášik a som tu aj ja, volám sa Braňo Bezák a prvá správa znie takto: Úrad vlády chce vytvoriť funkciu Ambasádora slobody slova. Podľa Erika Kaliňáka by to mal byť niekto z prostredia mimo politiky. A oni to hrajú alebo sú naozaj takí debilní tí ľudia? Podľa mňa to nehrajú. Akože vo všeobecnosti? No, taký Erik Kaliňák, že on je taký debilný naozaj, že toto rozpráva a si nepripadá jak debil? Aha, tak to zas nie, podľa mňa jemu to pripadá, ako dobrý nápad. A vy ste videli tú tlačovku? Ja som nevidel. Tam bol Kaliňák, Glück a ten debil Gedra. Moje psychické zdravie je príliš krehké. A to sú normálne, že traja debili. To akože, to je… to… to sa normálne, že na to… On, akože Glück citoval, že Milla, akože, akože kritiku… No proste to je, že, že a do toho začal, že vlastne… Komunisti síce nemali slobodu slova, ale aspoň každý vedel, čo nemá rozprávať. No, úplný debil, vieš? Normálne, že debil. A takíto traja debili, akože tu sú normálne vo vedení štátu, to je super. Tu není, že progresívna diktatúra, to je diktatúra, že debilov úplných, že úplných debilov hlúpych. A podľa mňa to je, že hrozné. Že, prečo Erik Kaliňák, úplný debil, rozpráva o nejakom ambasádorovi slobody slova? Však to musíš byť úplný debil. Aby si takú vec proste povedal. Ja inak, ja tak úplne cítim tvoj „pain“ (bolesť). A to není, ani že pain, to je, že úplné až zúfalstvo, vieš že… že prečo? Však oni môžu mať svoj názor, však to ja rešpektujem, že majú názor, ale nech idú s ním do riti, vieš so svojim názorom. Ale vieš, že či náhodou aj ty týmto nadávaním neprispievaš k polarizácií? Ja chcem! Ja chcem, aby boli vytlačení akože na okraj spoločnosti, do hajzla, kam patria. To je tak debilné, že to normálne, že to ani neviem, že čo si predstaviť, že čo tým oni myslia… teda „myslia“… pardon za slovo. Ešte chcem, aby Adam hovoril slovo „debilné“, podľa mňa to má nielen naňho, ale aj na mňa, taký terapeutický účinok. Budeme robiť terapiu, že budeme nadávať hentým debilom… a debilkám, pardon. No ešte že tak, ešte že tak, aj keď na tej tlačovke boli iba vlastne… Tam boli iba traja debili. Áno, áno… Veď tá dvojica, to boli myslím, že  Glück a Gedra, tí youtuberi smerácki, ktorí nahrali to, že… že píšte všetci modrým perom…. Áno, oni sú tak debilní, že oni vlastne nerozumejú tomu, že oni sú ilustrácia toho všetkého. Lebo, keď si proste úplný debil, tak ono, že nič nevieš.“

A po tomto resp. pri tomto sa všetci tí, čo si tento „satiricky“ podcast Denníka N predplatili a mohli si ho s „chuťou“ vypočuť, sa od smiechu po zemi váľali?!

Pozri tu zhruba od 7:00 minúty – https://www.youtube.com/watch?v=mrfGqoZDB8M&ab_channel=SMER-Soci%C3%A1lnaDemokracia

Páni Erik Kaliňák, Richard Glück a  Juraj Gedra (súčasní poslanci nášho národného Parlamentu za SMER-SSD) na TB žiadali, žiadajú šéfredaktora Denníka N – Matúša Kostolného, aby sa im za takúto verejnú dehonestáciu ich osôb, nie len ako politikov, verejne ospravedlnil.

  1. Kostolný im odpovedal aj takto – „Toto vystrihneme je satirický podcast…, … Je to satira, nie spravodajstvo alebo názorová žurnalistika. V satire sú hranice najslobodnejšie a obmedzenia najmenšie…“ a ešte ich aj takto poučuje – „Budem rád, ak sa aj politici dokážu ospravedlniť za urážky, ktoré smerujú novinárkam a novinárom, ale aj politickým oponentom.“

Nuž teda, ak satira, tak satira.

Nech mi je dovolené, si tiež urobiť takú satiru na účet novinárov, tých jedine „správne“ píšucich médií.

Tak teda, sedia traja on, on a ona a takto sa verejne satiricky bavia na úkor šéfredaktorov Denníka N (Matúš Kostolný), Aktuality.sk (Peter Bárdy) a SME.sk (Beata Balogová) – „Počúvate podcast, ktorý sa volá: Toto NEvystrihneme. Dnes v zostave JA, ON a ONA, volám sa JA a prvá správa znie takto: Mainstreamové média Denník N, Aktuality.sk a SME.sk, chcú vytvoriť funkciu Ambasádora slobody slova v médiach. Podľa Matúša Kostolného by to mal byť niekto z prostredia mimo týchto médií. A oni to hrajú alebo sú naozaj takí debilní tí ľudia? Podľa mňa to nehrajú. Akože vo všeobecnosti? No, taký Peter Bárdy, že on je taký debilný naozaj, že toto rozpráva a si nepripadá jak debil? Aha, tak to zas nie, podľa mňa jemu to pripadá, ako dobrý nápad. A vy ste videli tú ich výzvu? Ja som nevidel. Tam bol Kostolný, Balogová a ten debil Bárdy. Moje psychické zdravie je príliš krehké. A to sú normálne, že traja debili. To akože, to je… to… to sa normálne, že na to… On, akože Kostolný citoval, že Milla, akože, akože kritiku… No proste to je, že, že a do toho začal, že vlastne… Komunistickí novinári síce nemali slobodu slova, ale aspoň každý z nich vedel, čo nemá písať. No, úplný debil, vieš? Normálne, že debil. A takíto traja debili, akože tu sú normálne akože šéfredaktori mainstreamových médií, to je super. Tu není, že progresívna diktatúra, to je mediána diktatúra, že debilov úplných, že úplných debilov hlúpych. A podľa mňa to je, že hrozné. Že, prečo Matúš Kostolný, úplný debil, rozpráva o nejakom ambasádorovi slobody slova v médiach? Však to musíš byť úplný debil. Aby si takú vec proste povedal. Ja inak, ja tak úplne cítim tvoj „pain“ (bolesť). A to není, ani že pain, to je, že úplné až zúfalstvo, vieš že… že prečo? Však oni môžu mať svoj názor, však to ja rešpektujem, že majú názor, ale nech idú s ním do riti, vieš so svojim názorom. Ale vieš, že či náhodou aj ty týmto nadávaním neprispievaš k polarizácií? Ja chcem! Ja chcem, aby boli vytlačení akože na okraj mediálnej spoločnosti, do hajzla, kam patria. To je tak debilné, že to normálne, že to ani neviem, že čo si predstaviť, že čo tým oni myslia… teda „myslia“… pardon za slovo. Ešte chcem, aby ON hovoril slovo „debilné“, podľa mňa to má nielen naňho, ale aj na mňa, taký terapeutický účinok. Budeme robiť terapiu, že budeme nadávať hentým debilom… a debilkám, pardon. No ešte že tak, ešte že tak, aj keď za tou výzvou boli iba vlastne… Tam boli iba traja debili. Áno, áno… Veď tá dvojica, to boli myslím, že  Kostolný a Bárdy, tí šéfredaktori mainstreamových médií Denníka N a Aktuality.sk, ktorí nahrali to, že… že píšte všetci modrým perom…. Áno, oni sú tak debilní, že oni vlastne nerozumejú tomu, že oni sú ilustrácia toho všetkého. Lebo, keď si proste úplný debil, tak ono, že nič nevieš.“

Ja neviem, ale po takejto satire na šéfredaktorov Denníka N, Akruality.sk a SME.sk, by sme sa mali všetci od smiechu po zemi váľať?!

Však, Matúš Kostolný?

Takže Matúš Kostolný aj tu platia Vaše slová, ktoré ste adresovali „smerákom“ po tom, ako Vás žiadali o ospravedlnenie sa, že však – „Toto NEvystrihneme je satirický podcast…, … Je to satira, nie spravodajstvo alebo názorová žurnalistika. V satire sú hranice najslobodnejšie a obmedzenia najmenšie…“

Ale aby som bol spravodlivý, tak na koniec svojej odpovedi „smerákom, sa Matúš Kostolný, šéfredaktor Denník N, takto „úprimne“ im ospravedlňuje – „Ešte raz: Ospravedlňujem sa politikom Smeru Erikovi Kaliňákovi, Jurajovi Gedrovi a Richardovi Glückovi.“

Nuž teda ja to urobím rovnako a verím, že to bude tiež stačiť – „Ešte raz: Ospravedlňujem sa šéfredaktorovi Denníka N Matúšovi Kostolnému, šéfredaktorovi Aktuality.sk Petrovi Bárdymu a šéfredaktorke SME.sk Beáte Balogovej.“

MUDr. Peter Kotlár – „Váš Covid kráľ je nahý“

25.06.2024

Hrôza a zdesenie, sa prehnali médiami tzv. hlavného prúdu! Hrôzu a zdesenie, to vyvolalo u všetkých tých, čo nás tu absolútne bezdôvodne covid gniavili v rokoch 2020 až 2022! A prečo všetko toto? Nuž len preto, že MUDr. Peter Kotlár (PK), splnomocnenec Vlády SR na prešetrenie Covid doby na Slovensku, či bolo všetko s kostolným poriadkom, sa na základe poznatkov, [...]

Roman Michelko odmietol diskutovať v RTVS s Michalom Šípošom. Všetko zle!

24.06.2024

Tak takto teda nie! Nebuďme pokrytci a držme názorovú líniu, aj pri tejto Vláde SR. Áno, ja som rád, že po PV 2023 vznikla práve takáto vláda na základe demokratického rozhodnutia občanov-voličov SR a nie „vláda“ progresivisticko-neoliberálna. Áno, viem si predstaviť ešte jeden politicky subjekt, ktorý by mohol byť súčasťou tejto Vlády, ale ten v PV 2023 [...]

Zrušením RTVS a vznikom STVR, sa demokracia a pluralita dostali na slobodu!

22.06.2024

Demokracia a pluralita v RTVS bola dlhé roky v base! Počas „vlád“ Matoviča, Hegera, Ódora (MHÓ), ktoré boli silno podporované a umelo pri moci udržiavané „nezávislou“ „prezidentkou“ Čaputovou, bola demokracia, pluralita v RTVS, zamknutá na trinásť západov v trinástej komnate! Toto sa zmenilo prijatím zákona o STVR tento týždeň v Parlamente SR! Kvílenie [...]

Robert Kaliňák

Kaliňák: Letisko Sliač by mohlo byť pripravené na stíhačky o tri až päť rokov

26.06.2024 14:03

Na Sliači by mali byť stíhacie lietadlá trvalo umiestnené.

Fico, fiala

Bratislava kritizovala Fialu za jeho výrok k medzivládnym konzultáciám

26.06.2024 13:58

Český kabinet tento rok v marci pozastavil medzivládne konzultácie pre rozdielne názory na kľúčové témy zahraničnej politiky.

hlina

Hlina podal trestné oznámenie na Lesy SR pre podozrenia z machinácií pri ťažbe kalamitného dreva na Horehroní

26.06.2024 13:45

Hlina kritizoval obstarávanie ťažby kalamitného dreva na Horehroní už v júni.

Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina

Vo výberovom konaní na šéfa žilinskej nemocnice uspel Juraj Kacian

26.06.2024 13:36

Ministerka zdravotníctva Zuzana Dolinková ho vymenovala do funkcie na päťročné funkčné obdobie.