Založ si blog

Šéfredaktorka Sme. sk môže? A čitateľ nie?

Šéfredaktorka Sme.sk Beáta Balogová (ďalej len BB), si môže slobodne napísať bárs čo!

Bárs čo, či to je pravda, či je to len jej dojem, názor, komentár…a takto je to správne.

Má to jednoznačnú oporu v našej Ústave.

Ústava SR – Tretí oddiel – POLITICKÉ PRÁVA – Čl. 26 –

ods.(1) – „Sloboda prejavu a právo na informácie sú zaručené.“

ods.(2) – „Každý má právo vyjadrovať svoje názory slovom, písmom, tlačou, obrazom alebo iným spôsobom, ako aj slobodne vyhľadávať, prijímať a rozširovať idey a informácie bez ohľadu na hranice štátu. Vydávanie tlače nepodlieha povoľovaciemu konaniu. Podnikanie v odbore rozhlasu a televízie sa môže viazať na povolenie štátu. Podmienky ustanoví zákon.“

ods.(3) – „Cenzúra sa zakazuje.“

A presne takú istú oporu má v našej Ústave aj každý občan-obyvateľ-čitateľ SR, ktorý sa rozhodne, že si prečíta článok od BB a má potrebu sa k nemu rovnako slobodne vyjadriť a napíše k tomu článok.

A ja som presne toto urobil včera, keď som reagoval na jej článok uverejnený na Sme.sk pod názvom – „Prečo má Fico slabosť pre Rusko“, svojim článkom pod názvom – „Šéfredaktorka Sme.sk odhaľuje pravdu o USA. Len tak ďalej, skvelé!“

V tomto mojom článku, reakciou na jej článok, som nenapísal nič, čo by nebolo v súlade s našou ústavou a nič, čo by BB nejako dehonestovalo, ponižovalo, zosmiešňovalo, urážalo…

Jednoducho som s ňou polemizoval, že to, čo napísala ona, ja vníma takto a ja by som to napísal naruby.

Jej text som obrátil na ruby tak, že tam kde ona napísala slovo Rusko, tak ja som ho nahradil slovom, skratkou USA.

A tam kde ona napísala mená Blanár a Lavrov, som ja nahradil menami Korčok a Blinken.

Korčok preto lebo on je dnes podľa zapredaneckých médií, Čaputovej, parlamentnej, aj “pro“ národne orientovanej mimoparlamentnej opozície a samozrejme aj podľa mimovládok financovaných zo značnej časti zo Západu/USA, najhorúcejším adeptom na post Prezidenta SR, ktorý v ostatnej hrôzovláde v období 2020-2023 pôsobil na pozícií Blanára, teda ministra ZV SR a stretával sa ako s Blinkenom, tak aj s Lavrovom.

A ešte som zamenil meno Navaľnyj za meno Assange.

Nič viac, nič menej!

Iste, po takejto naruby úprave jej textu, to nadobudlo úplne iný význam, absolútne opačný ako ten jej.

No a čo?

Ja to vidím takto?

Nemôžem?

Lebo ak nemôžem, tak potom nech sa tu nikto z týchto „demokratov“ neoháňa, že tu máme demokraciu, minimálne podľa ich zapredanecko-mediálneho videnia!

A nech navrhnú zmeniť Ústavu SR takto  –

Ústava SR – Tretí oddiel – POLITICKÉ PRÁVA – Čl. 26 –

ods.(1) – „Sloboda prejavu a právo na informácie nie sú zaručené.“

ods.(2) – „Nie každý má právo vyjadrovať svoje názory slovom, písmom, tlačou, obrazom alebo iným spôsobom, ako aj nie slobodne vyhľadávať, prijímať a rozširovať idey a informácie bez ohľadu na hranice štátu. Vydávanie tlače nepodlieha povoľovaciemu konaniu. Podnikanie v odbore rozhlasu a televízie sa môže viazať na povolenie štátu. Podmienky ustanoví zákon.“

ods.(3) – „Cenzúra sa zakazuje povoľuje.“

A potom bude v poriadku, keď sa budú články mazať, odstráňovať, sťahovať…, ale potom sa musí aj zmeniť Čl.1, ods.(1) – Ústavy SR – z  – „Slovenská republika je zvrchovaný, demokratický a právny štát. Neviaže sa na nijakú ideológiu ani náboženstvo.“ – na – „Slovenská republika nie je zvrchovaný, demokratický a právny štát. Neviaže sa na nijakú ideológiu ani náboženstvo.“

A áno, podľa niekoho nemôžem lebo tento môj včerajší článok, akonáhle mal od prvopočiatku vysokú čitateľnosť, bol do 30 minút stiahnutý z obehu!

Nejdem sa ďalej týmto „demokratickým“ ťahom niekoho zaoberať, ale toto je v demokratickej spoločnosti NEAKCEPTOVATEĽNÉ!!!

P.S.:

A ak by mi niekto chcel oponovať, že tento svoj polemický článok vo vzťahu k BB som mal napísať ako komentár pod jej článok na Sme.sk, tak ja sa pýtam – prečo?

Ja som sa rozhodol slobodne, že ho napíšem tu na blog Pravda, pre čitateľov blogu Pravda a bolo to moje slobodné rozhodnutie!

Ak budem chcieť polemizovať s niektorým z novinárov, komentátorov Pravda.sk, tak to urobím rovnako TU a už som to v minulosti aj zopárkrát urobil!

 

 

 

 

 

 

 

Už sa môže? Alebo ešte stále nie?

15.05.2024

Od oficiálneho nástupu novej Vlády SR nám 21.5.2024 uplynie 6 mesiacov! 6 mesiacov tu máme Vládu, ktorá nič v mediálnom ani názorovom priestore nezakazuje, neprikazuje, nikoho za svoj verejný názor nevymedzuje na okraj spoločnosti, ba dovolí si takú „nehoráznosť“, že ani nevypína tie weby, ktoré sú s ňou v príkrom názorovom rozpore! Dokonca zrušili štátom [...]

Keď je Čaputová taká obľúbená, tak prečo ju jej naklonené média nedotlačili aj k druhej kandidatúre na Prezidenta SR?

14.05.2024

Čo je toto zase za blud? Čo je toto zase za lacná a primitívna manipulácia verejnou mienkou? Nuž iste, za dverami máme voľby do EP a teda je potrebné nasilu pretláčať Progresívne Slovensko do povedomia, hlavne mladých Slovákov, aj takýmito bludárskymi prieskumami verejnej mienky! No a kto iný, ak nie prieskumná agentúra „na zavolanie“ FOCUS, sa podujala na takúto [...]

Kovačič sa červenal, Dírer si vŕtal do kolena a Jančkárová do vysvetľovala!

13.05.2024

Ostatné nedeľné TV politické diskusie na obrazovkách, pre mňa osobne, dezinfoscény tzv. hlavného prúdu, tak to bola opäť „paráda“! Začnem TV Markíza. Kovačič robí zo seba naozaj smiešnu mediálnu postavičku, keď nezabudol rázne pripomenúť, že teda oni, rozumej TV Markíza, sa na predstaviteľov dnešnej vládnej koalície teda vôbec nehnevajú za to, že odmietajú [...]

SR Bratislava Vajnorská električková trať oprava termín BAX

Na križovatke Vajnorská a Odborárska sa zrazilo auto s električkou

20.05.2024 08:44

Nehoda je aj na vjazde do Bratislavy zo Svätého Jura, premávka sa tam spomaľuje.

Maturity maturant

Maturanti začali ústnu časť "skúšky dospelosti", štát posilňuje bezpečnosť

20.05.2024 07:20, aktualizované: 08:08

Ústna časť "skúšky dospelosti" sa na jednotlivých stredných školách uskutoční v termíne od 20. mája do 7. júna.

Russia Ukraine War Murals Photo Gallery

ONLINE: Posilnili sme svoje pozície v Charkovskom regióne, tvrdí Zelenskyj

20.05.2024 07:00, aktualizované: 08:35

Podľa hodnotenia ukrajinského prezidenta Volodymyra Zelenského sa ruskej armáde nedarí rozšíriť front tak, aby oslabil ukrajinskú obranu.

Laj Čching-te

Nový prezident Taiwanu Laj Čching-te zložil prísahu, Blinken gratuluje

20.05.2024 06:55

Obyvateľom poďakoval za ich "ráznu obranu demokracie" a za to, že sa "nenechajú ovplyvniť vonkajšími silami".