Založ si blog

Po vymenovaní novej demokratickej Vlády SR, sa toto už nikdy nesmie stať!

Verím, že po vymenovaní novej, dnes kreujúcej sa Vlády SR, v zložení SMER-SSD/HLAS-SD/SNS, sa niečo také už nebude opakovať!

Že konečne po vyše tri a pol roka tu na našom drahom Slovensku zavládne demokracia a opäť, ako tomu bolo pred 21. marcom 2020, sa nám v plnej miere  vráti sloboda slova a prejavu!

Nejdem vyplakávať, ale jednoznačne musím poukázať na stále pretrvávajúci jav, aj na tomto pravdabolgu, keď si niekto zmyslí, že najskôr vám dá možnosť napísať svoje myšlienky, názory, ktoré absolútne nikoho neurážajú, ide naozaj len a len o názor, a potom Vás jednoducho vypnú tým, že Vás stiahnu z hlavnej lišty!

Áno, opäť sa mi to stalo (pravdepodobne sa to stáva aj iným a často, ktorí majú minimálne taký názor na demokraciu a slobodu slova/prejavu, ako ja), že komusi sa niečo znepáčilo na mojom dnešnom názorovom článku a jednoducho môj názor nedovolili, si prečítať všetkým tým, ktorí o to záujem majú, či už s ním súhlasia alebo nie.

Ja sa kritiky nebojím, ba práve naopak, kritika je pre mňa hnacím strojom, kritika je pokrok!

V mojom článku som len poukázal na to, že „objektívne“ média, ktoré mali doteraz a hlavne za uplynulé 3 a ½ roka,  exkluzivitu na TB jednotlivých politikov v tom, že len oni mohli klásť otázky a potom o tom obyvateľov SR, skrze svoje média, „objektívne“ informovať, že toto by sa mohlo po vymenovaní novej Vlády SR zmeniť tak, že ako prví, by dostali priestor na kladenie otázok aj tí novinári, ktorí boli doteraz len akýmsi piatym kolesom u voza, na predmetných TB.

A buď im bolo úplne znemožnené klásť otázky alebo ich otázky, sa už do hlavného vysielacieho času nedostali a teda ani odpovede jednotlivých predstaviteľov na ne, ktorí tieto TB usporadúvali.

TU je ten článok –  https://ferro.blog.pravda.sk/2023/10/13/nie-len-vymena-vlady-sr-ale-aj-razantna-vymena-pozicii-medii/

Nože mi niekto nájdite v tomto článku, prečo nie je možné ho nechať na hlavnej lište, aby sa k nemu dostal každý bez toho, aby si ho prácne hľadal priamo na mojej blog stránke?!

Končím tento môj krátky článok tým, že pevne verím, že v blízkej budúcnosti sa toto už nebude diať a že opäť tu budeme mať slobodu slova, prejavu a demokraciu takú, za akú sa tu v chladne novembrové dni 1989, štrngalo na námestiach všetkých Slovenských miest!

Lebo za toto určite NIE!!!

P.S.

Ten, ktorí môj článok stiahol, moju identitu pozná.

Tak by som uvítal, keby mi pod svojim menom, na môj e-mail, ktorým administrátor disponuje, poslal zdôvodnenie prečo tak konal a stiahol môj názor z verejného priestoru.

A bolo b zaujímavé, keby spolu stým poslal aj svoj životopis, aby som videl, čo už pre túto republiku vykonal, aký propsech z neho ako spoločnosť máme.

Ja nemám problém svoj životopis zverejniť a ak sa nemýlim, tak som to už v jednom mojom článku aj urobil…

 

Plánované protesty PS proti dnešnej Vláde SR sú veľkým prínosom pre SR. Podporme ich v tom!

27.04.2024

Nie, ani som sa nepomiatol, ani som kabát neobrátil, ani nič iné, čo by niekoho nabádalo na myšlienku, že s tým nadpisom som sa teda obrátil na tu „správnu“ stranu dejín, ba ani si robím len tak srandu. Nie, nerobím si srandu a plne si za svojim nadpisom stojím a ako z obsahu tohto môjho článku vyplynie, jest to pravda! Mladý Šimečka zvestoval „Urbi et Orbi“ [...]

Čaputovej 5 ročné „prezidentovanie“ zmenilo resp. doplnilo aj jedno ľudové príslovie!

26.04.2024

Veru, veru tak jest! Asi každý pozná to známe ľudové porekadlo, že – „Politika je panské huncútstvo“. S najväčšou pravdepodobnosťou toto ľudové príslovie vzniklo v časoch dávnych resp. „dávnych“, keď veci verejné riešili hlavne páni. Keď županmi župných oblastí, starostami obecnými, či zástupcovia mestských, obecných zastupiteľstiev, [...]

Dnešné vedenie RTVS, na takúto pluralitu si trúfnete?

25.04.2024

Ak nie, tak na pozíciách, na ktorých momentálne ste, nemôžete, ba ani nesmiete ostať! Vláda SR pod vedením Fica, odsúhlasila nový Zákon o slovenskej televízii a slovenskom rozhlase. Je najvyšší čas ho v Parlamente SR prijať, nie na to, ako to hovorí dnešná opozícia a im vždy naklonené média dezinfoscény tzv. hlavného prúdu, ako aj všetky „apolitické“ [...]

rafah, stanový tábor, pásmo gazy

Polícia odstránila propalestínske tábory na troch amerických univerzitách

28.04.2024 10:58

Polícia v sobotu zadržala takmer 200 ľudí na troch amerických univerzitách, kde sa konali protesty proti vojenskej operácii Izraela v Pásme Gazy.

Joe Biden, kampaň 2024

Biden vtipkoval na Trumpov účet, exprezident mu adresoval štipľavú poznámku

28.04.2024 09:57

Americký prezident Joe Biden na sobotňajšej večeri organizovanej združením spravodajcov v Bielom dome vtipkoval na adresu Donalda Trumpa.

Vzácny desaťdukát, zbierka Václava Brunu

Zbierka mincí českého zubára vyniesla milióny. Kôň doktora Brunu vyhral trikrát Veľkú Pardubickú

28.04.2024 08:30

Draží sa zbierka mincí českého zubára, významného zberateľa aj chovateľa koní Václava Brunu. Už počas prvého dňa vyniesla milióny eur.

mrož, ryba

Poľský turista dostal vysokú pokutu za to, že sa na Špicbergoch príliš priblížil k mrožovi

28.04.2024 07:24

Turista z Poľska pri návšteve nórskeho arktického súostrovia Špicberky dostal pokutu za to, že sa až veľmi priblížil k mrožovi.