Založ si blog

Prezident policajného zboru Štefan Hamran, pred spravodlivosťou niet úniku!

Začnem citátom – „„Čakal som na závery rokovaní, ešte nie sú finálne uzatvorené, nevieme, že aká vláda sa vykreuje, ale na základe toho, čo som videl z tých výsledkov, zrejme nie taká, v rámci ktorej by som dokázal pôsobiť,“ povedal Hamran v talkshow Večer Mareka Vagoviča.“ – zdroj – dňa 09.10.2023 – https://www.postoj.sk/139508/dnes-treba-vediet

V tejto krátkej správe sa píše o Hamranovi ešte aj toto – „V pondelok si šéf polície „vypísal a podpísal“ žiadosť o odchod do civilu. Zatiaľ ju však nepodal“ – vraj ešte čaká, aká vláda vzíde z PV 2023, teda živí v sebe nádej, že taká, aká bude pre neho ta správna, a potom tu žiadosť buď skartuje alebo ju podá, pravdepodobne do podateľne PZ SR…

Nuž, na začiatok uvediem, ako sa v živote správam ja, aby bolo jasné, o čom bude dnešný môj článok o Štefanovi Hamranovi (ŠH).

Ani si už nepamätám, kedy som prvýkrát vo svojom živote povedal toto, ale muselo to byť pri veľmi nespravodlivej veci, ktorá sa udiala voči mojej osobe.

Pravdepodobne to bolo vtedy, keď sa po PV 1998 dostal k moci v našom štáte, brat môjho kolegu v práci Miroslava Dzurindu, Mikuláš Dzurinda…, tento „demokrat“, teda Miroslav, ma po vymyslených bludoch na moju osobu, zákulisnými hrami a vyhrážaním sa mojim nadriadeným, že buď pôjdem ja alebo oni, dostal zo ŽSR po 15 rokoch, kde som sa vlastnými schopnosťami a vedomosťami vypracoval z učňa až na technického námestníka…, ale o tom som už písal v inom mojom článku…

Takže vtedy som jasne povedal môjmu priamemu nadriadenému, ktorý mi po PV 1998 odporúčal, aby som sám odišiel, aby som si sám dal žiadosť o odchod zo ŽSR lebo Miroslav Dzurinda vraj po mne pôjde a nebude to pekné.

Tak som mu jasne a na rovinu povedal toto – „Ak mi niekto dokáže, že som niekde, v niečom urobil  chybu, že som niekde v niečom pochybil, či už vedome alebo nevedome, tak sa zohnem až po samú zem (obrazne povedané) a odídem. Ale ak si budem istý, že som konal správne, že som nič zlé neurobil, že som nikomu vedome, ba ani nevedome neublížil, tak sa za svet nezohnem a budete mi musieť tu moju hlavu odťať (obrazne povedané)!“

Teda, že neodídem!

A nakoniec mi ju obrazne Dzurindov brat Miroslav aj odťal (na moje miesto prišiel syn môjho nadriadeného, ktorý prácu na železnici nevidel ani z vlaku, ale za to bol v hlbokom predklone pred Mirkom Dzurindovie…), dostal ma z práce kadejakými „reštrukturalizáciami“ a „nevoľnými“ inými pracovnými pozíciami na ŽSR, ale ja som mal sám pred sebou hlavu pevne hore…

No a v prípade PP PZ SR ŠH, dnes ide presne o toto!

Ak si je ŠH istý, že nikde nepochybil, že konal správne, že konal výhradne a na základe ústavnosti a zákonnosti…, tak prečo by mal odchádzať sám?!

Prečo budúcemu ministrovi vnútra takto uľahčuje prácu?

Prečo pred budúcim ministrom vnútra takto zbabelo uteká?!

Prečo si na neho nepočká a nenechá sa ním vyhodiť?!

Prečo nechce, aby sa mu budúci minister vnútra nepozrel priamo do očí a nepovedal mu dôvody, kvôli ktorým ho vyhadzuje?!

A prečo nechce svoj prezidentský post odovzdať novému Prezidentovi PZ SR osobne?

Prečo sa nechce stretnúť zoči-voči, ani s novým prezidentom PZ SR?!

Prečo si nenechá obrazne povedané, novým ministrom vnútra, tu svoju poctivú hlavu Prezidenta PZ SR odťať?!

Prečo si ju stína sám?!

Preč nehľadá motiváciu a vzor, ako sa v takýchto nepríjemných situáciách zachovať, u svojich predchodcov?

Nech sa pozrie do minulosti, ako odchádzal Prezident Policajného zboru Tibor Gašpar?

Nech si prečíta toto TU – „Policajný prezident Gašpar: Sám z funkcie neodídem“ – https://spravy.pravda.sk/domace/clanok/466349-gaspar-sa-vyjadri-k-demisii-druckera-odstupi-tiez-anketa/

Tibor Gašpar vtedy, 17. apríla 2018 povedal jasne toto – „„Každý minister vnútra môže odvolať policajného prezidenta bez uvedenia dôvodu a ja som povedal, že to budem rešpektovať,“ , ale neodišiel sám od seba aj kvôli tomuto – „Bol by som proti sebe a svojej 6-ročnej práci. Dobojujem tento boj do konca“.

A nakoniec chlapsky dodal, smerom k vtedy, k poverenému ministrovi vnútra, premiérovi P. Pellegrinimu – „Ak ma požiada, aby som odišiel, tak to spravím“

Alebo nech si zoberie príklad, z dnes už nežijúceho bývalého Prezidenta PZ SR – Milana Lučanského.

Ktorý neušiel  pred Mikulcom skôr, ako Mikulec nastúpil do svojej „prezidentskej“ funkcie šéfa policajného zboru!

Mikulec sa stal ministrom vnútra 21. marca 2020 a Milan Lučanský požiadal o uvoľnenie z Policajného zboru až(!) k 31. augustu 2020!!!

Najskôr sa s ním stretol, povedal mu priamo do očí, čo si myslí o tom, ako má Policajný zbor, a tým pádom aj celá Polícia SR fungovať, a následne, keď pochopil, že Mikulec chce ísť úplne iným štýlom práce (dnes všetci vieme akým!), tak až potom požiadal o uvoľnenie zo svojej funkcie – https://spravy.pravda.sk/domace/clanok/555999-lucansky-konci-vo-funkcii-policajneho-prezidenta/

Milan Lučanský to vtedy povedal takto jasne – „Uznávam, že vnímam Romana Mikulca ako korektného človeka, ale neuznávam ho ako ministra vnútra“

Tak sa Vás na záver pýtam, ŠH – Prečo si sám stínate hlavu?

Prečo si nepočkáte na nového ministra vnútra a nepôsobíte pod ním do doby, kým nebudete môcť povedať o ňom to isté, chlapsky priamo jemu do očí, čo povedal nebohý Milan Lučanský o ministrovi vnútra Mikulcovi?

Že ho síce uznávate ako človeka, ale že ho nemôžete uznávať ako ministra vnútra?!

Prečo si sám stínate hlavu Prezidenta PZ SR, keď ste skalopevne presvedčený, že ste vždy na tejto pozícií konali správne, v súlade s Ústavou SR a všetkými zákonmi platnými na území SR?

Prečo si ju nenecháte sťať novým ministrom?

Prečo ju nenosíte hrdo, vzpriamene?!

Prečo???

P.S.

Ešte jednu vec dávam ŠH do pozornosti – pozorne si pozrite tieto dve videá

Prvé –  https://www.youtube.com/watch?v=foIcqMyZ23U&ab_channel=HNtelev%C3%ADzia – toto je TB Prezidenta PZ SR Milana Lučanského zo dňa 09.01.2019, kde je jasne vidno, že tak ako M. Lučanský, tak aj všetci tí, ktorí sedia s ním za jedným stolom, sú hrdo odetí v slušivých, čistých uniformách PZ SR!

Druhé – https://www.youtube.com/watch?v=V_37rPTZ_iU&ab_channel=HNtelev%C3%ADzia – toto je TB Prezidenta PZ SR Tibora Gašpara zo dňa 16.11.2017, kde je jasne vidieť, že Tibor Gašpar je hrdo odetý v slušivej, čistej uniforme PZ SR!

A teraz, nech ŠH, si ich porovná s týmto videom zo dňa 17.8.2023 –  https://www.youtube.com/watch?v=JCziA50nafo&ab_channel=SME

Na uvedenom videu je TB Štefana Hamrana, ako Prezidenta PZ SR, aj s celým jemu podriadeným vedením a všetci sú „hrdo“ odetí do „uniforiem“ bielych košieľ!!!

Treba k tomu ešte niečo dodať?!

Hádam len toľko, že takýchto tu „dole“, nazývame – „Biele goliere“…

Čím samozrejme, nič nenaznačujem…, aj tu platí prezumpcia neviny, kým o (ne)vine a treste, nerozhodne spravodlivý súd!

 

Plánované protesty PS proti dnešnej Vláde SR sú veľkým prínosom pre SR. Podporme ich v tom!

27.04.2024

Nie, ani som sa nepomiatol, ani som kabát neobrátil, ani nič iné, čo by niekoho nabádalo na myšlienku, že s tým nadpisom som sa teda obrátil na tu „správnu“ stranu dejín, ba ani si robím len tak srandu. Nie, nerobím si srandu a plne si za svojim nadpisom stojím a ako z obsahu tohto môjho článku vyplynie, jest to pravda! Mladý Šimečka zvestoval „Urbi et Orbi“ [...]

Čaputovej 5 ročné „prezidentovanie“ zmenilo resp. doplnilo aj jedno ľudové príslovie!

26.04.2024

Veru, veru tak jest! Asi každý pozná to známe ľudové porekadlo, že – „Politika je panské huncútstvo“. S najväčšou pravdepodobnosťou toto ľudové príslovie vzniklo v časoch dávnych resp. „dávnych“, keď veci verejné riešili hlavne páni. Keď županmi župných oblastí, starostami obecnými, či zástupcovia mestských, obecných zastupiteľstiev, [...]

Dnešné vedenie RTVS, na takúto pluralitu si trúfnete?

25.04.2024

Ak nie, tak na pozíciách, na ktorých momentálne ste, nemôžete, ba ani nesmiete ostať! Vláda SR pod vedením Fica, odsúhlasila nový Zákon o slovenskej televízii a slovenskom rozhlase. Je najvyšší čas ho v Parlamente SR prijať, nie na to, ako to hovorí dnešná opozícia a im vždy naklonené média dezinfoscény tzv. hlavného prúdu, ako aj všetky „apolitické“ [...]

Abrams, Ukrajina

Tankom Abrams sa na Ukrajine nedarí. Vyskúšajú ruskú korytnačiu taktiku?

28.04.2024 06:00

Ukrajina dostala od USA 31 tankov Abrams M1A1. O päť už prišla a ďalšie tri boli poškodené.

parlament, PVV, rokovanie, Robert Fico, Peter Pellegrini, Milan Majerský, Tomáš Taraba

Získa Slovensko všetkých 6,4 miliárd z plánu obnovy? Úradníci vládu kritizujú, Fico sa spolieha na nové zákony

28.04.2024 06:00

Najviac omeškaných míľnikov a problémov s implementáciou opatrení majú rezorty zdravotníctva, spravodlivosti a životného prostredia či vnútra. Slovensko môže prísť o miliardy eur.

Gay, gej homosexuáli, LGBTI, dúhový pochod,

Nový iracký zákon proti homosexualite počíta s trestom až 15 rokov väzenia

28.04.2024 05:49

Cieľom zákona je "chrániť irackú spoločnosť pred morálnou skazenosťou a volaním po homosexualite, ktoré zachvátilo svet".

Žilina, polícia, riskantná jazda

Sedemnásťročného mladíka pri riskantnej jazde zastavili až policajné výstrely

27.04.2024 22:24

Vodič BMW na výzvy na zastavenie nereagoval, policajti museli použiť varovné výstrely.