Založ si blog

V piatok som bol ešte ako tak človek. V pondelok som už čo?

V piatok 12. novembra 2021 som bol ešte ako tak človek/človekom.

Dokonca som si mohol moju stravnú jednotku, ktorú si s časti platím sám a časť mi dopláca zamestnávateľ, zjesť, ako človek, pekne krásne, v relatívnom kľude, pri prestretom stole, s obsluhou…

V pondelok 15. novembra 2021 už nemôžem!

Už nemôžem sedieť za prestretým stolom, v miestnosti na to určenej, teda v miestnosti kde sa hlavne zvykne podávať strava! Strava, aj pre poctivo pracujúcich občanov SR, aj pre tých občanov SR, ktorí si poctivo platia všetky štátom dané povinné odvody, aby štát mohol fungovať, ako má! A za tieto, aj mnou odvádzané peniaze do štátnej kasy, ma štát označil za niečo, čo s človekom nemá nič spoločné a teda už nemôžem byť tam, kde som ešte v piatok mohol byť, v pondelok už NIE (!) lebo cez víkend som sa zázračne zmenil a z človeka mi ostala už asi len podobizeň!!!

Už nemôžem lebo ktosi, už aj náš okres zafarbil na akúsi čierno-čiernu farbu! Lebo nízka Covid zaočkovanosť!

Ja neviem ani kto tak učinil lebo všetci sa “chrabro“ schovávajú za akýsi „Covid automat“, ktorého autori sú neznámi, teda aspoň oficiálne neznámi lebo my šípime, kto za takýto neľudským Covid „automatom“ stojí!

Vraj môžeme byť okres vo svetlejšej farbe, môžeme dostať Covid milosrdného Covid žolíka(!), ale na to by bolo potrebné ešte niekoľko jedincov vo veku 55+ (medzi ktorých sa radím už aj ja!), ktorí sa „dobrovoľne“ nechajú Covid experimentálne zaočkovať a potom sa už na ľudí nebudú len podobať, ale sa nimi aj s časti stanú!!! Veru ešte ani po aplikácií Covid experimentálnej vakcíny sa jedinec nestáva úplne človekom!!!

Naozaj „úžasná“ myšlienka, ako urobiť obyvateľov SR „zdravšími“, minimálne aspoň na jeden rok, aj to sa má skrátiť už len na 9 mesiacov lebo presne takúto dlhú dobu, má Covid vakcína svojho užívateľa ochrániť od ťažkého priebehu ochorenia C-19 (od ktorej varianty?), na rok sa z uvedeného Covid zaočkovaného jedinca stáva človek nie len vzhľadovo, ale aj inak a po roku, keď „účinky“ experimentálnej Covid vakcíny pominú a dotyčný sa rozhodne, že sa takouto experimentálnou vakcínou už nenechá viac zaočkovať (lebo medzi tým sa nakazil na C-19, ba dokonca skončil aj na JIS resp. na ÚPV!), tak sa z neho po roku opäť stáva nečlovek, opäť mu z človeka zostane len podobizeň na základe ktorej síce vyzerá ako človek, chodí ako človek, dokonca aj rozpráva ako človek, ale už ním nie je???!!!

Jednoducho Covid vakcína sa z jeho organizmu vytratila a na získanie človečenstva, je potrebná ďalšia a ďalšia „posilňujúca“ dávka…!!!

Ba dokonca dnes z úst Covid apartheidných chuntovládcov, niektorých Covid apartheidných koaličných poslancov, počúvam už aj také názory/námety, že človečia podobizeň, ktorá nie je Covid experimentálne zaočkovaná a ani tak nechce, minimálne najbližších päť rokov učiniť lebo až po piatich rokoch by sme mali mať jasno, čo táto Covid experimentálna vakcína vykoná s ľudským organizmom (výrok samotného naj slovenského Covid odborníka Vladimíra Krčméryho a ten teda niečo o tom musí vedieť! Či nie?), by nemal/nemala mať hradenú zdravotnú starostlivosť!!!

Dobre, ale najskôr učiňte, Covid apartheidníci, toto!

Ja osobne som už minimálne 25 rokov nepotreboval žiadnu zdravotnú starostlivosť ani ambulantnú, ani nemocničnú a predtým tiež nič moc. Chvála bohu!

To nie je chválenie sa, to je jednoducho fakt! Starám sa o svoje zdravie, ako najlepšie viem, ba som v roku 1996 prestal fajčiť zo dňa na deň a nepotreboval som k tomu žiadne „účinné“ náplaste, odvykávacie cmúľadla a pod. hlúposti! Jednoducho stačila pevná vôľa a to som si nedofajčené cigarety v cigaretovej krabičke nechal pekne krásne na očiach a boli minuté tými, ktorí okolo mňa takúto silnú/pevnú vôľu nemali!

Presne toto som spravil so svojim organizmom, so svojim zdravým ešte v oveľa väčšej miere, keď na jar 2020 k nám „dorazila“ „pandémie“ C-19!

Žiaden zbytočný stres, žiadna zbytočná panika, žiadne dodržiavanie totálne nezmyselných „pandemických“ opatrení, za aké jednoznačne považujem nosenie dýchacích zábran, akési ničenie si pokožky rúk, akýmisi „dezinfekčnými“ prípravkami/sprejmi umiestnených pri každých vchodových a východových dverách, žiadne sa stránenie príbuzných, žiadne sa stránenie známych, aj celkom neznámych ľudí, ale len a len zdravý rozum a správna životospráva, posilňovanie prirodzenej imunity, bežná účinná hygiena ako doteraz v predcovidovej dobe a pod. Už som o tom vo svojich názorových článkoch toho veľa popísal, ale stále je to akoby hádzanie hrachu o stenu!!!

A teda áno, ak mi chce štát odoprieť zdravotnú starostlivosť, za ktorú si poctivo už niekoľko desaťročí platím do našej spoločnej kasy, tak potom áno , ale len za tejto podmienky!

Žiadam štát, aby mi vrátil všetky mnou uhradené finančné príspevky na zdravotné a nemocenské povinné poistenie, čo činí asi tak 18 000 eur, aby mi každý mesiac boli ponechané tieto moje povinné odvody a ja si ich každo mesačne uložím/odvediem na samostatný účet k tým 18 000 eurám lebo som zodpovedný a keď budem potrebovať zdravotnú starostlivosť, tak si to s týchto mojich, zodpovedne odkladaných peňazí na horšie zdravotné časy, uhradím!!!

Takže šup, šup, Covid apartheidníci, poďme v tomto duchu zmeniť všetky s tým spojené slovenské zákony, Ústavu SR nevynímajúc!!! Nezmysel? Možno! Možno rovnaký, ako je nezmysel takto bezdôvodne ľudí, zdravých ľudí ponižovať, gniaviť a dokonca im odoberať pripadnú zdravotnú starostlivosť, za ktorú si riadne platia odvádzaním povinných odvodov zo svojej mzdy do štátnej spoločnej kasy, ak ju raz budú potrebovať!

Na záver snáď len toľko – nie som si vedomý za celé toto obdobie Covid „pandémie“, žeby som niekoho svojou Covid „nezodpovednosťou“ nakazil C-19 a ani som si nie vedomý, dokonca by som sa ani v najmenšom neopovážil niekoho z občanov SR obviniť, že práve on ma svojou „nezodpovednosťou“ C-19 nakazil!!!

Je potrebné si uvedomiť, že vo veľkej miere si niekedy sami môžeme za to v akom zdravotnom stave sa nachádzame a čo všetko pre naše/svoje zdravie robíme resp. nerobíme!

Je potrebné na záver tohto môjho názorového článku ešte niečo mimoriadne uviesť?

Je, či nie je z neho jasné, že nie vlastnou vinou sa z môjho človečenstva stáva zo mňa len človeku podobná maketa lebo nie som Covid experimentálne zaočkovaný???!!!

Nie, nie je!

Jedno predsa len musí ešte na záver zdôrazniť.

Aby sme po uliciach a všade, kde chceme ísť, chodili nie len ako podobizne človeka, podobizne ľudí, ale celkom rovnoprávny ľudský, človečí jedinci, je potrebné, aby sa čo najskôr naša spoločnosť rozišla s tými čo nás delia na človeka/ľudí a na tých, čo sa na človeka a ľudí len podľa nich, Covid apartheidníkov, podobajú!!!

 

 

 

 

Podľa Čaputovej v II. sv. vojne nemecký nacistický fašizmus porazil len jeden, jediný neznámy vojak!

08.05.2024

Všetci najvyšší ústavní činitelia Slovenskej republiky na čele s predsedom Vlády SR Robertom Ficom, za účastí ambasád štátov sveta pôsobiacich na území SR, sa dnes zúčastnili slávnostného stretnutia na Slavíne pri príležitosti Dňa víťazstva nad fašizmom, ja pridávam, že hlavne nad nemeckým nacistickým fašizmom. Stretnutie bolo svojou účasťou a programom na [...]

Prečo je to v opozícií také jednoduché a keď ste vo Vláde, tak takmer nemožné?

01.05.2024

Ktohovie, možno som až príliš netrpezlivý, možno som až príliš nedočkavý, ale od riadneho menovania Vlády SR po PV 2023, teda od momentu, kedy Vláda SR po PV 2023 získala plnú legitimitu tým, že jej Parlament SR vyslovil dôveru dňa 21.11.2023 – https://www.nrsr.sk/web/Default.aspx?sid=udalosti/udalost&MasterID=56497 ubehlo už viac, ako 5 mesiacov (!) a isté veci, [...]

RTVS a ich ďalšia dezinformácia lebo nie Dzurinda, ale Mečiar!

30.04.2024

Na TXT RTVS som sa dočítal „bombastickú“ správu, teda podľa mňa ak nie absolútne klamstvo, tak celkom určite dezinformáciu, že 01.05.2004 SR vstúpila do EÚ preto lebo Dzurinda! Všetky tieto zásluhy za vstup SR do EÚ sa dávajú Dzurindovi, ktorý na základe absolútneho zásahu USA-Sorosa do predvolebnej kampane pred PV 1998, síce voľby nevyhral, ale za pomoci SDĽ [...]

Volodymyr Zelenskyj

Oligarcha, ktorý podporoval Zelenského, je podozrivý z prípravy vraždy

08.05.2024 22:04

Vlani Kolomojskému urobili domovú prehliadku a vzali do vyšetrovacej väzby pre ekonomickú trestnú činnosť.

Boeing 747

A opäť Boeing. Stroju sa pri pristávaní nevysunul predok podvozku

08.05.2024 21:18

Nikomu sa nič nestalo, nehodu ale vyšetruje turecké ministerstvo dopravy.

plenkovič

Chorvátsku bude vládnuť aj krajná pravica. Plenkovič sa dohodol s Penavom

08.05.2024 20:40

Hnutie za vlasť povedie ministerstvo poľnohospodárstva a aj nové ministerstvo demografie.

petr pavel

Rusko rozpútalo rovnako ničivú vojnu, akou bola druhá svetová, uviedol Pavel a citoval Havla

08.05.2024 19:43

Vojnu na Ukrajine označil český prezident za ťažkú skúšku nielen pre Európu.