Blog. pravda. sk si nevšimli, že je už po voľbách a že už niet sa čoho báť?

7. novembra 2023, ferro, Nezaradené

A opäť!

Opäť mi ktosi z úzadia blog.pravda.sk stiahol môj názorový článok§

Prečo?

Čo na ňom bolo také protištátne, protispoločenské, nebodaj trestné, že si to nemôže prečítať ten, ktorý navštívi len hlavnú lištu blogu?!

Naozaj smutné, že si ktosi dovolí robiť takúto cenzúru!

Cenzúru, ktorá je v našej Ústave SR ZAKÁZANÁ!!!

Veď už je po PV a nová vládna garnitúra nie je taká despoticko-diktátorská ako tá resp. tie, ktoré práve skončili a odišli do zabudnutia!

Čoho sa bojíte v blog.pravda.sk?

Verte, už niet sa čoho báť!

Nastúpila demokracia!

Nie je potrebné sťahovať z obehu názory Slovákov, ktoré nie sú podľa vášho gusta!

Nič Vám nehrozí!

Áno, narážam na to, že ihneď po tom, ako som zverejnil môj dnešný prvý článok, ktorý mal okamžitú veľkú čítanosť lebo bol jasný a trefný, bol pre mňa z nepochopiteľných príčin stiahnutý z obehu!!!

Je na mojej archívnej stránke – kto chce nech si ho prečíta a nech posúdi, čo je na ňom tak zlé, že nemôže v plnom rozsahu zaznieť v demokratickom zriadení, akým sme sa bezpochyby po vymenovaní novej Vlády SR po ostatných PV 2023 – stali!!!

A ak bol stiahnutý preto, že som v ňom písal o mediálnej konkurencií Pravda.sk, tak to považujem za falošnú mediánu kolegialitu!!!