Skromnosť Z. Čaputovej veru nie je na mieste!

28. decembra 2021, ferro, Nezaradené

Nuž veru nebol by som povedal, že Zuzana Čaputová (ZČ) dokáže byť tak skromná!

ZČ sa už na druhý sviatok Vianočný 26.12., „hlboko“ zamyslela a na FB zverejnila status, čo podľa nej bol najväčší dar pre Slovensko a pre jej nechápavú „krajinu“!

A div sa svete ZČ napísala toto – „Návšteva pápeža Františka bol jeden z najväčších darov tohto roka.“ –  https://www.facebook.com/zcaputova/videos/969602053939161/

Veru skromnosť nado všetko!

Nuž ja by som z pohľadu ZČ nebol až tak neprimerane skromný.

Totiž, ak by som bol na mieste ZČ, tak za dva najväčšie dary pre Slovensko, Slovákov by som jej pripísal tieto dva jej „dary“ Slovákom a Slovensku.

Prvý – prvý naj „dar“ darovala ZČ Slovákom a Slovensku 01.04.2021, keď proti vôli minimálne 80% občanov-voličov SR, vymenovala druhú Matovičovú vládu s obrovským „sebazaprením“!!!

Druhý – druhý naj „dar“  darovala ZČ Slovákom a Slovensku keď totálne alibisticky skrze Ústavný súd SR hodila do politického koša približne 600 000 podpisov nespokojných občanov-voličov, ktoré v Núdzovom stave, za krátky čas položili na petičné hárky za vypísanie Referenda za predčasné PV!!!

Áno, to sú tie dva „najväčšie dary“ Slovákom a Slovensku, ktoré im/mu ZČ dala!

Tak neviem prečo z jej strany takáto prehnaná skromnosť a za naj dar Slovensku a Slovákom pomenovala trojdňovú návštevu pápeža na Slovensku, keď jej dva naj „dary“, si Slovensko a Slováci mohli a ešte stále môžu do sýtosti „užívať“ do dnes, po dlhé dni, týždne a mesiace!!!

Na tomto mieste vyjadrujem veľkú túžbu, aby nás ZČ v roku 2022 už nemala možnosť „obdariť“ už žiadnym z jej „darov“!!!

Myslím a som o tom hlboko presvedčený, že Slovákom a Slovensku, už „podarovala“ toho naozaj dosť, nie je na mieste ju naďalej podporovať v jej „skromnosti“ vo vzťahu k občanom SR – STAČILO!!!