Ospravedlňujem sa za všetko. .. !

2. novembra 2021, ferro, Nezaradené

Dnešný môj názorový článok bude čisto „kajúcny“!

Ospravedlňujem sa všetkým za všetko „zlé“ čo som vykonal

Na záver sa pýtam – Ospravedlní sa aj mne štát?

Za to, že ma neodôvodnene covid gniavi?

Za to, že ma neodôvodnene Covid obmedzuje na mojich základných slobodách a právach?

Za to, že ma neodôvodnene zadlžuje, aj keď s tým absolútne nesúhlasím?

Za to, že budem musieť tieto štátom bezdôvodne Covid narobené dlhy, tiež tvrdo splácať a že na to doplatí aj môj potomok?

Za to, že ma zapredanecké média dennodenne kŕmia Covid propagandou a nechajú si od štátu, teda aj odo mňa, bez môjho súhlasu, za to nekresťansky a judášsky platiť?

Za všetky tie útrapy, čo mi štát spôsobil a naďalej ešte razantnejšie spôsobuje?

Nuž, ako realista – 5ažko!

A preto je najvyšší čas skoncovať s touto neskutočne Covid apartheidnou Covid chuntou skoncovať.

Skoncovať cestou zákonnou, ale o to tvrdšou!

A čo bude deň po tejto Covidchutoapartheidnej sebranke?

Nuž nič mimoriadne!

Nastúpi spravodlivosť.

Spravodlivosť pre všetkých, čo sa na tomto Covid apartheidnom Covidovom absolútne bezdôvodnom gniavení podieľali a hlavne zapredanecké média lebo bez ich dennodenného živenia Covid „pandémie“ by títo Covid apartheidníci nedosiahli NIČ!!!