Igor Matovič – „Čo já s tým mám ! “

23. augusta 2020, ferro, Nezaradené

Poniektorí ma okríknu, že toto nie je výrok Igora Matoviča, ale niekdajšieho trojnásobného predsedu vlády SR Roberta Fica. Áno súhlasím. Avšak je tu jeden obrovský rozdiel ! Robert Fico tento výrok používal vždy vtedy, keď sa ho „objektívni“ „novinári“ snažili zatlačiť do kúta, do úzkych otázkami smerujúcimi k tomu, že ho chceli svojimi konštatačnými otázkami spojiť napr. s Marianom Kočnerom, vraždou novinára a jeho priateľky a pod. Áno vtedy Robert Fico odpovedal otázkou – „Čo já s tým mám?“

Igor Matovič síce tento výrok nepoužíva doslova, ale dá sa to na jeho odpovede parafrázovať. Ale je tu jedno veľké ALE. Keď sa „dotieraví“ „novinári“ pýtajú Igora Matoviča, či necíti zodpovednosť za dnešný stav spoločnosti a ekonomiky SR, s ohľadom na „prepotrebné“ opatrenia s COVID-19, keď sa ho pýtajú či nepociťuje zodpovednosť zato, že niektoré spoločnosti na základe týchto opatrení a terajšej slabej pomoci štátu zanikajú, kolabujú, tak Igor Matovič odpovedá presne v zmysle – „Čo ja s tým mám?“. Už chápete milí voliči OĽaNO a dnešnej vládnej koalície koho že to máme dnes na čele (ne)vlády SR ?!

A mám taký pocit, že väčšina z vás voličov OĽaNO a Igora Matoviča sa dnes tvárite, že ste ho nevolili a keď sa vás niekto opýta, kto vlastne mohol voliť nie čo tak politický príšerné, nekompetentné, šašovské, tak sa bránite v zmysle Ficovho výroku – „Čo ja s tým mám?“ Nuž máte a veľa ! Preto, čo ste pokazili, hľaďte pri najbližších voľbách napraviť , pretože mýliť sa je ľudské ! Len ten sa nepomýli, kto nechodí voliť !!!