Keď skutočnosť je označená za rasizmus a nenávisť. .. !

27. apríla 2020, ferro, Nezaradené

…a hlavne ak tá skutočnosť je jasne dokázateľná, preukázateľná a pravdivá !

Včera (nedeľa 26.04.2020) som napísal a zverejnil článok o tom, ako tretí najvyšší politický činiteľ v SR, nám dával za vzor istú časť obyvateľstva SR a pritom to malo byť absolútne opačne. V článku som jasne pomenoval dôvody, prečo to malo byť opačne a vôbec tam nebol ani najmenší náznak prejavov rasizmu resp. nenávisti. Tí z vás ktorí ste si to stihli prečítať, mi dáte určite za pravdu a vy ostatní, ktorí ste tú možnosť nedostali, si žiaľ bude musieť počkať na dobu, keď preukázateľná pravda a preukázateľné skutočnosti, nebudú označované za rasistické a nenávistne !

A teraz vo všeobecnosti, aby som znova nebol označený za rasistu a nenávistníka. Mimochodom nikdy som voči nikomu nepociťoval nenávisť, ani dnes a ani do budúcnosti a už vôbec som ľudí nerozdeľoval a neposudzoval podľa rasy a iných odlišností, ale vždy som sa snažil veci a skutky pomenovať pravými, nefalšovanými a ničím skresľujúcimi faktami, začo som si pravda v živote neraz narazil tu moju tvrdohlavú „palicu“, ale z pravdy, nech je akokoľvek nepríjemná, nikdy neuhnem ani o chlp a keď bude treba, budem za pravdu aj trpieť, ba niekedy aj neprávosti strpieť, ale nepoddám sa, ani náhodou ! Pravda sa nedá ani umlčať, ani zničiť, dá sa len na istý čas oddialiť !

Takže vo všeobecnosti, ako mám súhlasiť s tým a neozvať sa, ak je nám verejne dávaná za vzor nejaká časť obyvateľstva, ktorá preukázateľne nám za vzor nemôže byť dávaná a ba práve naopak práve tí čo im je táto časť obyvateľstva dávaná za vzor sú tí (väčšinoví) ktorí sú jednoznačne a preukázateľne vzorom pre tých, čo sú za vzor dávaní ! Prosím, čo je na tom nenávistné a rasistické ! Naozaj nechápem ! Myslím, že rozumnému človekovi, poctivo pracujúcemu občanovi SR je absolútne jasné o čom tu píšem, hlavne ak si pozrie resp. už videl túto TB –  https://www.youtube.com/watch?v=STEEyUFvq-Y . Prosím pozrite si túto TB a vyjadrite sa, dúfam slobodne a demokraticky, či je rasistické a nenávistne, ak som vo svojom nedeľňajšom článku jasne pomenoval dôvody prečo by hlavným vystupujúcim v tomto videu mali byť daní za vzor tí ostatní tím, ktorí sú v tomto videu nám dávaní za vzor, žiaľ moje argumenty na zmenu vzoru a vzorových v tomto videu, tu nemôžem napísať, nech by boli akokoľvek pravdivé a bez problémov dokázateľné, lebo by som bol okamžite označený za rasistu a nenávistníka.

Nateraz nemá význam túto TB tretieho najvyššieho ústavného činiteľa SR, dopodrobna okomentovať lebo ešte nedozrel na takúto pravdu čas a je mi z toho smutne rozhorčene . Áno som pobúrený, že pravda jasne podložená nevyvrátiteľnými argumentami, sa vydáva za rasizmus a nenávisť !!!